راهپیمایی محکومیت جنایت های رژیم اسرائیل در آذربایجان شرقی برگزار شد

1402/07/21 - 14:43 - کد خبر: 101146 نسخه چاپی

نصر: همزمان با سراسر کشور و همگام و هم صدا با مسلمانان و آزادگان و آزادیخواهان جهان «راهپیمایی محکومیت جنایات رژیم کودک‌کش صهیونیسم و شکرانۀ پیروزی مبارزان فلسطین» در تبریز و سایر نقاط آذربایجان شرقی برگزار شد.

به گزارش نصر، در این راهپیمایی که بعد از اقامه نماز جمعه از مصلای امام خمینی(ره) تا میدان ساعت تبریز برگزار شد، شرکت کنندگان شعار "مرگ بر اسرائیل" و "مرگ بر امریکا" سر دادند و جنایت های رژیم کودک کش اسرائیل را محکوم کردند.
مردم با در دست داشتن پرچم فلسطین حمایت خود را از عملیات "طوفان الاقصی" اعلام کردند.
نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی با بیان اینکه امروز مردم استان غیرت دینی و ملی خود را به نمایش گذاشتند، اظهار کرد: در ۶ روز گذشته جبهه مقاومت با عملیات "طوفان الاقصی" انتقام تاریخی از رژیم اسرائیل گرفت تا آشکار شود معادله قدرت در غرب آسیا و فلسطین سمت و سویی دیگر به خود گرفته و دارای ابعاد گوناگونی است که در طول ۱۰۰ سال گذشته بی سابقه بوده است.
حجت الاسلام والمسلمین « محمد علی آل هاشم » خاطرنشان کرد: پیش از این عملیات جبهه مقاومت دفاعی بود اما این عملیات با استفاده از سلاح های مختلف و تصرف سرزمین و گرفتن تلفات بالا و اسارت گرفتن صهیونیست ها بی نظیر است و نشان از قدرت افزایی مقامت دارد .
وی اظهار کرد: برای اجرای این عملیات بدون شک اقدامات اطلاعاتی و شناسایی دقیقی انجام شده که با توجه به سرمایه گذاری اشغالگران در ایجاد دستگاه های امنیتی، مهم و ارزشمند است ضمن اینکه از زمان روی کار آمدن نتانیاهو محافل سیاسی داخل اسراییل و کارشناسان نسبت به توسعه خشونت علیه مردم فلسطین هشدار داده بودند اما سران جریان های افراطی به اقدامات ددمنشانه خود ادامه دادند.
به گزارش ایرنا شرکت کنندگان در این راهپیمایی با صدور قطعنامه ای جنایت های صهیونیست ها علیه کودکان مظلوم غزه را محکوم کردند و به امریکا هشدار دادند پیش از این از رژیم اسرائیل دفاع نکند .
امروز مردم سایر شهرستان های استان هم در حمایت از حماسه طوفان الاقصی و محکومیت جنایت‌های رژیم کودک کش صهیونیستی راهپیمایی کردند.
انتهای پیام/
راهپیمایی محکومیت جنایت های رژیم اسرائیل در آذربایجان شرقی برگزار شد خبرگزاری ایرنا

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار