در سراسر کشور/

راهپیمایی شکرانه پیروزی مبارزان فلسطینی برگزار شد

1402/07/21 - 12:39 - کد خبر: 101139 نسخه چاپی

نصر: راهپیمایی شکرانه پیروزی مبارزان فلسطینی و محکومیت جنایات رژیم غاصب صهیونیستی در تهران و دیگر استان‌ها به سمت میعادگاه‌های نماز جمعه برگزار شد.

به گزارش نصر، مردم تهران همگام و همصدا با مردم دیگر استان‌های کشور صبح امروز و قبل از نماز جمعه از دو مسیر میدان فردوسی و چهارراه نواب به شکرانه پیروزی مبارزان فلسطینی به سمت دانشگاه تهران محل برگزاری نماز جمعه، راهپیمایی و جنایات رژیم غاصب و کودک‌کش صهیونیستی را محکوم کردند.
بر اساس این گزارش، عملیات پیچیدۀ ترکیبی، غرور انگیز و افتخار آفرین طوفان الاقصی؛ ضربه‌ای مهلک و کاری بر پیکرۀ نیمه جان رژیم موقت و رو به سقوط  صهیونیستی بود که در تاریخ ماندگار خواهد ماند.
زلزلۀ ویرانگر یوم الله ۱۵ مهر، شکست مفتضحانـۀ  اطلاعاتی و نظامی غیر قابل ترمیم برای رژیم غاصب صهیونیستی و حماسۀ بزرگ شکوه پیروزی مقاومت اسلامی در برابر این  غدۀ سرطانی تا بن دندان مسلح بود.
این عملیات غافلگیر کننده و استراتژیک در قلب سرزمین‌های اشغالی، تمامی معادلات در صحنۀ نبرد را به طور چشمگیری به نفع جریان مقاومت و جوانان برومند فلسطینی تغییر داد و  حکایت از عمق راهبردی آرمان آزادی قدس شریف  در سطح منطقه و جهان دارد.
مشت آهنین فلسطین و گروه‌های مقاومت، نشان از تغییر شعار نیل تا فرات اسرائیل غاصب و تبدیل آن به راهبرد عملیاتی بحر تا نهر شده  و سستی لانۀ سست تر از عنکبوت و شکستن هیمنۀ پوشالی و دروغین این رژیم سفاک کودک‌کش را بیش از پیش آشکار ساخت.
این عملیات پیش‌دستانه و ابتکاری، به وضوح ثابت کرد؛ دوران بزن در رو ، به پایان رسیده  و اگر از اسرائیل کوچکترین غلطی سربزند، تل آویو و حیفا توسط جبهۀ بزرگ مقاومت اسلامی مستقر در منطقه با خاک یکسان خواهد شد.
حال که دشمن صهیونیستی شکست مفتضحانه‌ای از رزمندگان فلسطینی در میدان نبرد خورده و حیثیت و جایگاه نظامی و امنیتی خود را بر باد رفته می‌بیند و با همان خوی وحشی و ددمنشانه، مردم مظلوم غزه را آماج حملات دیوانه‌وار هوایی خود قرار داده و با بمباران مساجد، مدارس و بیمارستان‌ها و به خاک و خون کشیدن غیر نظامیان بی‌گناه و با اتکاء به مدد و یاری شیطان بزرگ آمریکای جنایتکار درصدد است از این طریق آبروی از دست رفته خود را ترمیم نماید.
انتهای پیام/
راهپیمایی شکرانه پیروزی مبارزان فلسطینی برگزار شد خبرگزاری ایسنا

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار