فرمانده منطقه پدافند هوایی شمالغرب:

پدافند هوایی آمادگی مقابله با انواع تهدیدات در هر شرایط زمانی و مکانی را دارد 

1402/07/19 - 21:23 - کد خبر: 101077 نسخه چاپی

نصر: فرمانده منطقه پدافند هوایی شمالغرب با تاکید بر این‌ که ارتش جمهوری اسلامی ایران با انجام انواع رزمایش‌ها و عملیات‌های مختلف خود را برای انواع سناریوهای احتمالی دشمن آماده کرده است، اظهار کرد: پدافند هوایی با انجام انواع رزمایش‌ها و عملیات‌ها آمادگی مقابله با انواع تهدیدات در هر شرایط زمانی و مکانی را دارد.

به گزارش نصر، امیرسرتیپ دوم عباس عظیمی در دیدار با فرمانده قرارگاه تابان ستادکل نیروی‌های مسلح، عنوان کرد: ارتش به عنوان دژمستحکم و نفوذناپذیر ملت ایران اسلامی به برکت وجود رهبری فرزانه و آگاه به مقتضیات زمان با وجود همه تهدیدات و دشمنی‌ها در اوج اقتدار و توانایی قرار دارد. 
وی خاطرنشان کرد: جمهوری اسلامی با داشتن بنیان‌های عمیق اعتقادی، دینی و بهره‌گیری از ظرفیت‌های عظیم بومی، نقش غیرقابل انکاری در سطوح منطقه‌ای و جهانی ایفا می‌کند.
به گزارش ایسنا، به نقل از روابط عمومی پایگاه پدافند هوایی شمالغرب، سردار علیرضا تمیزی‌فر، فرمانده قرارگاه تابان ستادکل نیروهای مسلح هم در این دیدار تاکید کرد: باید با تربیت نیروی انسانی متخصص، کارآمد و استفاده از فناوری‌های نوین از رویکرد پدافندی به رویکرد آفندی تغییر آرایش داد تا بتوانیم از این طریق با عملیات روانی و رسانه‌ای دشمن مقابله کنیم. 
انتهای پیام/
پدافند هوایی آمادگی مقابله با انواع تهدیدات در هر شرایط زمانی و مکانی را دارد  خبرگزاری ایسنا

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار