امام جمعه اهر:

زمان نابودی رژیم صهیونیستی فرا رسیده است 

1402/07/19 - 17:31 - کد خبر: 101073 نسخه چاپی

نصر: امام جمعه اهر، عملیات غرورانگیز طوفان الاقصی را یکی از عملیات‌های شجاعانه و دلیرانه رزمندگان جبهه مقاومت و حماس عنوان کرد و افزود: این عملیات بزرگ، بار دیگر نشان داد که اسرائیل جنایتکار هیچ قدرتی نداشته و زمان افول و نابودی این رژیم نزدیک است. 

به گزارش نصر، حجت الاسلام جواد حاجی‌زاده در مراسم برگزاری کاروان مردمی خودرویی حمایت از مردم مظلوم فلسطین و جبهه مقاومت در شهرستان اهر، با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در خصوص جبهه مقاومت و جنایات رژیم اشغالی، اظهار کرد: رژیم صهیونیستی تاکنون با این حجم از حملات و ضربات سهمگین جبهه مقاومت و مردم فلسطین روبرو نبوده و امروز شاهد آن هستیم که مردم شجاع و مجاهد فلسطینی به واسطه جنایات چندین ساله رژیم صهیونیستی، غضبناک شده و در یک عملیات غرورانگیز پوزه اسرائیل جنایتکار را به خاک مالیدند.
به گزارش ایسنا، وی افزود: برخی‌ها تصور دارند که مجاهدان فلسطینی با حمایت تجهیزاتی و نظامی ایران در حال جنگ هستند و این در حالی است که رهبر معظم انقلاب، طی سخنانی این موضوع را رد و فرمودند که مردم شجاع فلسطین در خط مقدم در حال نبرد هستند و اگر همچنان حملات وحشیانه رژیم اسرائیل علیه مردم مظلوم فلسطین ادامه یابد، رزمندگان جبهه مقاومت بلای سنگینی بر سر اشغالگران خواهند آورد.
وی با اشاره به حمایت‌ها و همدردی مردم ایران از خانواده شهدای فلسطینی، افزود: امروز اقشار مختلف مردم، سپاه، نیروهای نظامی و انتظامی، بسیج، ادارات و ... حمایت خود را از مردم فلسطین اعلام و در صورت نیاز آماده حرکت برای کمک به برادران فلسطینی مانند سردار سلیمانی‌ها هستیم تا به لطف خداوند شاهد از بین رفتن اسرائیل که نشانه‌هایی از افول آن دیده می‌شود، باشیم. 
حاجی زاده تاکید کرد: افول و نابودی حکومت‌های ستمگر آمریکا و اسرائیل نزدیک است و با دعا، پشتیبانی و هم‌صدایی با مسلمانان جهان این امر هر چه سریع‌تر اتفاق خواهد افتاد و انشاالله به زودی نیز در قدس و مسجدالاقصی نماز خواهیم خواند.  
انتهای پیام/
زمان نابودی رژیم صهیونیستی فرا رسیده است  خبرگزاری ایرنا

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار