رئیس شورای مرکزی بنیاد مسکن:

بنیاد مسکن انقلاب اسلامی ۴۰۰ هزار واحد در طرح نهضت ملی مسکن می‌سازد

1402/07/19 - 14:39 - کد خبر: 101059 نسخه چاپی

نصر: رئیس شورای مرکزی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گفت: این نهاد، مسئولیت ساخت ۴۰۰ هزار واحد از یک میلیون واحد نهضت ملی مسکن در سال را برعهده گرفته است.

به گزارش نصر، حجت الاسلام و المسلمین حسین روحانی‌نژاد در دیدار با حجت الاسلام والمسلمین سید محمدعلی آل هاشم، نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان شرقی و امام‌جمعه تبریز، عنوان کرد: بار زیادی از نهضت‌ ملی مسکن در کشور روی دوش بنیاد مسکن است که به خوبی از عهده ساخت این ۴۰۰ هزار واحد برآمده و به موقع تحویل خواهد داد.
وی با بیان این‌که تحولات بزرگی در بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در حال انجام است، اظهار کرد: بنیاد مسکن آماده واگذاری یک میلیون قطعه زمین برای ساخت‌وساز در روستاها است که ۵۰۰ هزار قطعه امسال و ۵۰۰ هزار قطعه نیز در سال ۱۴۰۳ واگذار خواهد شد.
وی تشریح کرد: کسانی که علاقه داشته باشند در چهارچوب نهضت ملی مسکن در روستاها خانه بسازند، می‌توانند با دریافت زمین ۲۰۰ تا ۲۵۰ متری و تسهیلات قرض‌الحسنه ۳۵۰ میلیون تومانی از بنیاد مسکن، خانه‌های ویلایی در روستاها بسازند.
نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان شرقی نیز با بیان این‌که بنیاد مسکن منشا تحولات خوبی در استان بوده است، اضافه کرد: هر جا که مردم نیاز داشتند، بنیاد مسکن حضور یافته و مشکلات را حل کرده است.
حجت الاسلام و المسلمین سید محمدعلی آل هاشم اظهار کرد: زلزله میانه و سراب یکی از مصادیق خدمت بی‌منت بنیاد مسکن در آذربایجان شرقی بود که این‌ نهاد هم در بحث آواربرداری و هم در ساخت‌وسازها کارنامه موفقی داشت.
وی با اشاره به بازدید خود از روستای محروم‌ پیشتاب در سال گذشته، گفت: بنیاد مسکن در این‌ روستا که راه آن بسیار خطرناک و وحشتناک است، توانسته برای بیش از ۲۰ خانواده، مسکن محرومان بسازد.
وی با بیان این‌که حضور بنیاد مسکن در آن روستا و همکاری این اداره‌ کل با کمیته امداد استان، تجربه موفقی را رقم زد، تشریح کرد: ساخت‌وساز مسکن در این روستا زمینه‌ای فراهم کرد تا گازرسانی به روستا و کارهای خوبی برای آب‌شرب انجام شود که با بهره‌برداری از راه روستا، محرومیت‌زدایی دستگاه‌های خدمات‌رسان به تجربه بی‌بدیلی برای سایر استان‌ها تبدیل خواهد شد.
انتهای پیام/
بنیاد مسکن انقلاب اسلامی ۴۰۰ هزار واحد در طرح نهضت ملی مسکن می‌سازد خبرگزاری ایسنا

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار