مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید سهند

تاکید مدیرعامل شرکت عمران سهند بر اتمام به موقع پروژه‌های نهضت ملی مسکن

1402/07/19 - 14:09 - کد خبر: 101056 نسخه چاپی

نصر: مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید سهند خطاب به سازندگان پروژه‌ها، بر لزوم اتمام به موقع پروژه‌های نهضت ملی مسکن در شهر جدید سهند تاکید کرد.

به گزارش نصر، فرهاد سعیدی طی جلسه‌ای با حضور سازندگان پروژه‌های طرح نهضت ملی مسکن شهر سهند با بررسی میانگین آورده‌های متقاضیان در پروژه‌های مختلف، بر حذف متقاضیانی که کمتر از ۵۰ درصد از میانگین واریزی‌ها آورده داشته‌اند، تاکید کرد.
وی اظهار کرد: سازندگان تمام توان خود را به کار گرفته و با به پای کار آوردن متقاضیان، پروژه‌ها را سر موعد مقرر تحویل متقاضیان دهند.
وی با بیان این‌که باید اخطار پیامکی و اطلاعیه‌های لازم نیز به متقاضیانی که آورده خود را به حد نصاب نرسانده‌اند، ارسال شود، گفت: اطلاعیه عمومی برای متقاضیانی که توان پرداخت فوری ۲۵۰ تا ۵۰۰ میلیون تومان داشته باشند نیز منتشر شود تا متقاضیان واجد شرایط در پروژه‌هایی که پیشرفت فیزیکی بالایی دارند، جایگزین شوند. 
سعیدی گفت: سازندگانی که بیش از ۵۰ درصد از مدت قرارداد آن‌ها گذشته، لایحه‌ تأخیرات و همچنین برنامه زمانبندی جبرانی تدوین و ارائه دهند. 
وی هم‌چنین با تاکید بر اهمیت تهیه ساختار شکست پروژه‌ها در راستای احصای دقیق پیشرفت فیزیکی پروژه‌ها، اظهار کرد: سازندگان با تهیه "ساختار شکست"، تمامی مراحل پروژه‌ها را برای زمانبندی و برنامه‌ریزی بهتر ارائه دهند تا اطلاعات دقیق‌تری نسبت به تفاوت میزان پیشرفت فیزیکی ثبت شده در شرکت عمران و همچنین بانک عامل داشته باشیم.
وی به ارائه‌ امتیازات ویژه برای پروژه‌هایی که سر موعد تحویل داده شوند اشاره کرد و گفت: طبق ابلاغیه جدید، واحدهای متقاضی کمیته امداد و سازمان بهزیستی و هم‌چنین پروژه‌های روبنایی از پرداخت حق بیمه معاف شده و میزان حق بیمه در صدور پروانه نیز ۱۵ درصد خواهد بود که این امر باید مورد توجه سازندگان باشد. 
مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید سهند در ادامه از تلاش برای به اتمام رساندن قسمت اعظم پروژه‌های طرح نهضت ملی مسکن در شهر جدید سهند تا شهریورماه سال آینده خبر داد و عنوان کرد: در تلاش هستیم برخی از بلوک‌های پروژه‌های طرح نهضت ملی مسکن را نیز تا بهمن ماه به مرحله بهره‌برداری برسانیم. 
به گزارش ایسنا، به نقل از روابط عمومی شرکت عمران شهر جدید سهند، در این جلسه مسائل و چالش‌های پیش‌روی پروژه‌های بهارستان، نگارستان، ائل‌آی، یلدا، شقایق، آذر، نیلوفر و صنوبر از پروژه‌های طرح نهضت ملی مسکن در شهر جدید سهند، بررسی و هریک از سازندگان نیز به بیان نکته نظرات خود پرداختند.
انتهای پیام/
تاکید مدیرعامل شرکت عمران سهند بر اتمام به موقع پروژه‌های نهضت ملی مسکن نصر

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار