نماینده ولی فقیه در استان:

پیروزی از آن حماس و فلسطینی ها است 

1402/07/19 - 13:41 - کد خبر: 101054 نسخه چاپی

نصر: نماینده ولی فقیه در استان گفت: عملیات طوفان الاقصی نشان داد معادلات قدرت در پهنه زمان تغییر کرده و امروز جبهه مقاومت در جبهه نبرد در بلوغ و کمال قرار دارد. 

به گزارش نصر، "حجت الاسلام والمسلمین سید محمدعلی آل هاشم" در آیین نکوداشت حضرت آیت الله سید محمد هادی میلانی که صبح امروز در اسکو برگزار شد، با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در رابطه با عملیات طوفان الاقصی گفت: قبل از اینکه سخن را در ارتباط با همایش آغاز کنم چند نکته را درباره عملیات بزرگ مقاومت که در 4 روز گذشته انجام شد عرض می‌کنم. 
وی ادامه داد: گروه های مقاومت با اجرای طوفان الاقصی انتقام تاریخی از جنایات رژیم کودک کش و غاصب صهیونیستی را گرفتند تا بر همگان آشکار شود که معادله قدرت در غرب آسیا و به ویژه در خصوص پرونده فلسطین سمت و سویی دیگر به خود گرفته است.
آل هاشم گفت: حملات گسترده ترکیبی بی سابقه مقاومت فلسطینی باعث سردرگمی این رژیم جعلی و حامیان غربی مخصوصا آمریکا شده است.
وی خاطرنشان کرد: عملیات طوفان الاقصی نشان داد معادلات قدرت در پهنه زمان تغییر کرده و امروز جبهه مقاومت در جبهه نبرد در بلوغ و کمال قرار دارد؛ پیروزی از آن حماس و فلسطینی ها و از آن حزب الله است.
وی اضافه کرد: این که مقام معظم رهبری فرموده بودند رژیم اشغالگر 25 سال آینده را نخواهد دید، ایشان چند ماه قبل در یکی از سخنرانی ها فرمودند که خود این رژیم عجله دارد، از قول سردار قاآنی نقل می‌کنند من آن دو را ندیده بودم و فکر میکردم پنج سال است.
انتهای پیام/
پیروزی از آن حماس و فلسطینی ها است  محمدرضا اخگرگداز

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار