میر علی اصغر نساج خبر داد:

شهرداری منطقه پنج کارگاه عمرانی کلانشهر تبریز

1398/10/02 - 12:45 - کد خبر: 10105 نسخه چاپی

نصر: شهرداری منطقه پنج با اجرای طرح های عمرانی بزرگ و فرامنطقه ای و همچنین خدمات محله ای به کارگاه عمرانی کلانشهر تبریز تبدیل شده است.

به گزارش نصر، میرعلی اصغر نساج اعلام کرد و گفت : امسال با یگهزارو 500 میلیارد ریال اعتبار طرح های عمرانی و خدمات محله ای در سطح حوزه برنامه ریزی شده است .
وی در ادامه با بیان اینکه در سال جاری پروژه هایی همچون تقاطع غیرهمسطح حضرت ولی عصر(عج)، مسیرگشائی شهدای بارنج، مسیرگشائی خیابان طبیعت و خدمات محله ای با 360 میلیارد ریال هزینه افتتاح و به بهره برداری رسیده است اظهار داشت: طرح های عمرانی بزرگ و اساسی و پروژه های کوچک در قالب خدمات محله ای در سطح حوزه در حال اجرا می باشند.
شهردار منطقه منطقه پنج در این رابطه افزود: دومین تقاطع غیر همسطح فاز اول اتوبان ولایت با 150 میلیارد ریال هزینه، بزرگراه دوکمال با هزار میلیارد ریال هزینه مسیرگشائی و باند کندرو جنوبی جاده تهران به طول چهار کیلومترازپروژه های عمرانی مهم و اساسی است که حتی در فصل زمستان در حال اجرا شدن می باشند.
نساج تصریح نمود: در کنار پروژه های بزرگ، طرح خدمات محله ای شامل اصلاحات هندسی، آسفالت ریزی اساسی، جدول گذاری، پیاده روسازی، توسعه فضای سبز و تجهیز پارکها به مبلمان مورد نیاز اجرا شده است.
وی همچنین گفت: با اجرای طرح های عمرانی بزرگ و خدمات محله ای شهرداری منطقه پنج به کارگاه عمرانی کلانشهر تبریز تبدیل شده است.
انتهای پیام/
شهرداری منطقه پنج کارگاه عمرانی کلانشهر تبریز نصر


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار