احسان گلد، جلوه بی نظیر از ظرافت و ‌اصالت؛

چهارمین سفر طلایی گلدتریدرز احسان با ۲۰۰ سکه پارسیان به شهرسوخاری + فیلم

1402/07/18 - 17:32 - کد خبر: 101009 نسخه چاپی

نصر: دو چهره «احسان صالح ور» و «ميلاد ظهيرى» در صدد افشای عنوان بهترين بلاگران طلاى ايران هستند.

به گزارش نصر، مجموعه طلا و جواهر احسان، یک سایت فروش طلا در کل ایران است که سعی دارد به صورت فیزیکی با مخاطبان خود در مناسبت های مختلف ارتباط برقرار کند.
چهارمین حرکت گلد تريدرز در قالب جشنواره ۲۰۰ سکه پارسیان بود که به مناسبت هفته وحدت با همکاری شهرسوخاری شعبه منظریه، به ۲۰۰ نفر از مشتریان خوش شانس که شب گذشته غذا سفارش داده بودند، سکه پارسیان به ارزش ۵۰ صوت تعلق گرفت.
“احسان صالح ‌ور” مسئول و صاحب امتیاز مجموعه اینترنتی طلا ‌‌جواهر احسان و “میلاد ظهیری” تریدرز و‌بلاگر مجموعه احسان گلدز در گفت و گویی مشترک با خبرنگار نصر افزود: تغییر یک روندی است که در هر حوزه اتفاق می‌افتد از این رو خرید و‌فروش های اینترنتی در سایر محصولات و حوزه‌ها باعث شد تا ما وارد بازار خرید و فروش اینترنتی طلا و جواهر شویم.
ظهیری با بیان‌اینکه مجموعه طلا و‌جواهری‌احسان از سال ۹۷ کار خود را آغاز کرده است، افزود: این روند یک ‌پروژه ۱۰ ساله بود که با شیوع ویروس کرونا، اهداف اینترنتی ما تسریع یافت چرا که در آن زمان و شرایط خاص محدودیتی، مجموعه طلا و‌جواهری احسان تنها مجموعه فروش طلا و‌جواهر برای خریداران و ‌عروس دامادها بود.
 

ظهیری گفت: مجموعه طلا و ‌‌جواهری احسان جلوه بی نظیر از ظرافت و ‌اصالت است. 
وی افزود: می‌خواهیم مردم از نزدیک با گلدتریدرز آشنا شوندو اينكه احسان گلد فقط یک‌ربات نیست بلکه یک سناریو واقعی فروش اینترنتی طلا با دو کارکتر با هدف بلاگری طلا می‌باشد.
ظهیری افزود: این‌جشنواره یک برنامه سراسری است و تنها مختص شهر تبریز نیست و امشب طی یک‌مبادله‌دوسویه با شهر سوخاری، کنار مردم آمدیم تا وجود احسان گلد را اثبات کنیم.


صالح ور تصریح کرد: استارت این برنامه در سال ۱۴۰۰ روز جهانی کودک در لاله پارک تبریز بود که در آن زمان بیش از دو هزار نفر در یک‌روز با مجموعه احسان گلد آشنا شدند و امشب چهارمین حرکت احسان گلد است و در آینده برنامه های متنوع و بزرگی پیش روی مخاطبان وجود دارد.
صالح ور با بیان‌ اینکه اعتماد اتفاقی نیست، تصریح کرد: اعتماد همان تعهد به مشتری است که بخاطر آن از تبریز تا مقاصدی چون تهران و مشهد برای تحویل ست انگشتر رفته ایم.
وی ابراز کرد: سال ۱۴۰۰ با ورود اتحادیه کسب و کارهای مجازی، اولین وب سایت فروش آنلاین توسط مجموعه طلا و‌جواهری احسان راه اندازی شد.
صالح ‌ور با بیان اینکه در شهرهایی چون مشهد و‌ اصفهان در خصوص صدور فاکتور با موانع بزرگی روبه رو‌بودیم، اذعان کرد: در حال حاضر مجموعه طلا و‌جواهری احسان علاوه بر داشن پروانه فعالیت کسب ‌‌و کار اینترنتی، با رایزنی هایی که طبق اصول و‌قوانینی که در آئین نامه صنفی وجود دارد، در چهار کلانشهر کشور پروانه کسب طلافروشی دارد.


وی‌به طرح حامی همکاری مجموعه طلا و‌جواهری احسان اشاره کرد و گفت: بیش از یکصد تامین کننده طلا و ۲۰ تولید کننده با این‌ مجموعه همکاری دارد و ما برای آنان بازاریابی می کنیم و یک صفحه اختصاصی برای هرکدام در این سایت درج شده که محصولات طلای خود را به صورت اینترنتی به فروش برسانند. همچنان با آغوش باز آماده همكاري با فروشندگان طلا در سراسر ايران و در صدد افزايش رونق كسب و كار آنان نيز هستيم.
 

وی گفت: دفتر مرکزی مجموعه طلا و‌جواهری‌احسان در تهران است و دفتر تبریز به صورت لجستیک و‌بازاریابی عمل میکند.
صالح‌ور با اشاره به اینکه ترمینال توزیع طلا به عهده خودمان است، تاکید کرد: این مجموعه تا به امروز به ۲۶ نقطه از کشور طلا ارسال کرده و ما معتقدیم خریداران باید بعد از تحویل طلای مورد پسند خود، نسبت به تسویه فاکتور خود اقدام کنند.
وی با بیان‌اینکه‌ما به دنبال حفظ سرمایه خانواده هستیم، تاکید کرد: تمامی محصولات طلا و‌جواهر احسان تا ۱۰ روز قابل  عودت به هر علتی می باشد.
وی در پایان ابراز کرد: ۳۵ نفر به صورت قراردادی و‌ مستقیم و ۶۰ نفر به صورت غیر مستقیم که عمده آنان تولیدکنندگان است، با مجموعه گلدتریدرز احسان همکاری می‌کنند.
 

انتهای پیام/
چهارمین سفر طلایی گلدتریدرز احسان با ۲۰۰ سکه پارسیان به شهرسوخاری + فیلم نصر

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار