خبر/

رونمایی از دفتر‌های نقاشی یمن ویژه کودکان/ ارائه خدمات خانواده محور هدف مهم مجموعه بین‌المللی کافه یمن

1402/07/18 - 15:45 - کد خبر: 101001 نسخه چاپی

نصر: مالک مجموعه بین‌المللی کافه یمن در ایران از رونمایی دفتر‌های نقاشی یمن ویژه کودکان خبر داد.

به گزارش نصر، همزمان با روز جهانی کودک، دفاتر نقاشی کافه یمن ویژه کودکان در شعبه ارومیه، مرکز خرید ستادیوم رونمایی شد.
مسعود واعظی مالک مجموعه بین‌المللی کافه یمن در ایران با بیان اینکه ارائه خدمات خانواده محور از مهم‌ترین اهداف این مجموعه بین‌المللی است، ادامه داد: با توجه به اینکه مجموعه شعب کافه یمن در ایران مورد توجه و استقبال خانواده‌ها برای سپری کردن اوقات فراغت خود قرار دارد و کودکان نیز از جمله میهمانان ویژه شعب ما هستند، لذا در راستای ارائه خدمات جامع به مراجعین عزیز، این مجموعه اقدام به طراحی و چاپ دفتر‌های نقاشی مختص کودکان کرده است.
مالک مجموعه بین‌المللی کافه یمن در ایران ادامه داد: این مهم با هدف فراهم‌سازی زمانی پربار برای خانواده‌ها و همچنین ایجاد سرگرمی برای کودکان در محیط کافه یمن اجرا و همزمان با روز جهانی کودک طی مراسمی جذاب برای کودکان در شعبه ارومیه-مرکز خرید ستادیوم رونمایی شد.
او ادامه داد: الگو‌های انتخاب شده در این دفتر‌ها زیرنظر روانشناس بالینی کودک براساس بهبود مهارت‌های شناختی کودکان اعم از افزایش دقت، توجه، تمرکز، ر‌هایی از اضطراب و رشد خلاقیت طراحی شده است.
واعظی گفت: از این پس به مراجعین محترمی که به همراه کودکان خود به شعب کافه یمن مراجعه خواهند کرد، دفتر‌های نقاشی یمن ارائه خواهد شد تا در زمان حضور در کافه یمن ساعاتی با آرامش و بی‌دغدغه سپری کنند.
انتهای پیام/
رونمایی از دفتر‌های نقاشی یمن ویژه کودکان/ ارائه خدمات خانواده محور هدف مهم مجموعه بین‌المللی کافه یمن نصر

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار