سازمان جهاد کشاورزی استان؛

آذربایجان شرقی استان برتر کشور در اجرای طرح جهش تولید در دیمزارها معرفی شد

1402/07/18 - 15:12 - کد خبر: 100997 نسخه چاپی

نصر: سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان شرقی براساس شاخص‌های ارزیابی ‌شده به ‌عنوان استان برتر کشور در اجرای طرح جهش تولید در دیمزارها انتخاب و معرفی شد.

به گزارش نصر، طی مراسمی که به منظور آغاز چهارمین سال اجرای طرح ملی جهش تولید، در سال زراعی جدید با حضور وزیر جهاد کشاورزی، مدیران ستاد اجرایی فرمان امام (ره) و معاونان وزارت جهاد کشاورزی در محل سالن همایش‌های وزارت جهاد کشاورزی برگزار شد از منتخبان طرح ملی جهش تولید در دیمزارها کشور در سال زراعی ۱۴٠۲-۱۴٠۱ تجلیل به عمل آمد.
در این آیین از روسای سازمان، مدیران کل ستاد اجرایی فرمان امام(ره) و ناظران ستاد چهار استان به ترتیب شامل آذربایجان شرقی(رتبه اول)، فارس(رتبه دوم) ، لرستان(رتبه سوم) و کردستان(رتبه چهارم) تجلیل شد.
درصد رعایت تناوب، میانگین درصد عملکرد محصولات، وسعت مدیریت طرح، درصد تحقق بیمه، درصد اجرای حفظ بقایا، درصد اجرای کشت عمود بر جهت شیب، درصد اجرای آیش زرد به سبز، درصد شرکت مدیر اجرایی در جلسات هفتگی، درصد احداث پایگاه‌های نوآوری، خلاقیت‌های مدیریتی، درصد جذب تسهیلات ادوات، درصد افزایش خرید گندم نسبت به سال ۱۴۰۱ از شاخص‌های ارزیابی عملکرد فنی استان‌ها در طرح جهش تولید در دیمزارها بود.
وزیر جهاد کشاورزی به ‌پاس این جایگاه از اکبر فتحی، رئیس سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان شرقی با اعطا لوح تقدیر، تجلیل کرد.
در لوح اهدایی که به امضای سیدمصطفی سیدهاشمی، معاون هماهنگی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) و علیرضا مهاجر معاون امور زراعت وزیر جهاد کشاورزی رسیده است خطاب به اکبر فتحی، رئیس سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان شرقی آمده است:
اکنون‌ که به لطف ایزد منان و اذن رهبر معظم انقلاب در آغازین روزهای سال زراعی جدید و چهارمین سال اجرای ابرطرح جهش تولید در دیمزارها هستیم، براساس یکی از مهم‌ترین اصول این طرح که همانا ارزیابی و نظارت مستمر بر عملکرد ارکان اجرایی است، با توجه به داده‌های ثبت‌شده در سامانه دیمزار، بازدیدهای ناظرین ملی و استانی، ارزیابی‌های هفتگی جلسات کمیته فنی و پیشرفت فیزیکی و دیگر شاخص‌های مؤثر در مدیریت تولید آن استان، بدین‌وسیله به ‌پاس تلاش و جهد بی‌شائبه جنابعالی در سال زراعی ۱۴۰۲-۱۴۰۱ و به‌ویژه هماهنگی‌های فرابخشی و ایجاد جو همدلی برای اجرای طرح به نمایندگی از کشاورزان سخت‌کوش، کلیه همکاران و مجموعه تحت مدیریت آن استان از شما تقدیر و تشکر به عمل می‌آید.
امید است زیر سایه حق‌تعالی با بهره‌گیری از تجربیات گرانقدر به‌دست‌آمده، تکیه بر نقاط قوت و رفع کاستی‌های موجود در تحقق اهداف عالیه این ابرطرح پیروز و سربلند باشید.
به گزارش ایسنا، به نقل از روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان ‌شرقی، در این مراسم با اهدای لوح توسط وزیر جهادکشاورزی از مصباح ربانی، مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام (ره) در آذربایجان‌شرقی و ایرج اسکندری، ناظر ارشد ستاد جهش تولید در کشور نیز تجلیل به عمل آمد.
انتهای پیام/
آذربایجان شرقی استان برتر کشور در اجرای طرح جهش تولید در دیمزارها معرفی شد خبرگزاری ایسنا

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار