فرماندار شهرستان تبریز؛

اعضای هیات اجرایی حوزه انتخابیه تبریز، آذرشهر و اسکو معرفی شدند

1402/07/18 - 15:01 - کد خبر: 100994 نسخه چاپی

نصر: فرماندار شهرستان تبریز از معرفی تعداد هشت نفر از معتمدان اصلی هیات اجرایی انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه تبریز، آذرشهر و اسکو خبر داد.

به گزارش نصر، یونس فاتح در گفت‌وگویی با اشاره به برگزاری جلسه انتخاب اعضای هیات اجرایی حوزه انتخابیه تبریز، آذرشهر و اسکو، افزود: این نشست که با حضور ۳۰ نفر از معتمدان مردم برگزار شد و هشت نفر به عنوان اعضای اصلی هیات اجرایی انتخابات مجلس در شهرستان تبریز و پنج نفر نیز به عنوان اعضای علی‌البدل انتخاب شدند.
وی ادامه داد: بر این اساس غفار رستمی، جواد عباسعلی زاده، حسین اسماعیلی مازگر، سید محمد مسعود نقیب، محمود چمنی، اصغر نعلبندپور، علی داننده و خانم نسرین پیرسمساری به عنوان اعضای اصلی هیات اجرایی حوزه انتخابیه تبریز، آذرشهر و اسکو انتخاب شدند.
فاتح با اشاره به اینکه تمامی انتخاباتی که در طول انقلاب اسلامی برگزار شده مردمی بوده، گفت: وظیفه ما فراهم کردن زیرساخت‌ها برای حضور و مشارکت حداکثری مردم در انتخابات اسفندماه امسال است.
وی اظهار کرد: هیات اجرایی به صورت رسمی از امروز تشکیل و فعالیت‌های خود را شروع خواهد کرد که طی آن ساختار انتخابات بر اساس تصمیمات هیات‌های اجرایی و نظارتی تعیین می‌ شود.
فرماندار شهرستان تبریز یادآور شد: ثبت نام نهایی از داوطلبان دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی که از مرحله پیش ثبت نام، تایید گرفته اند، ۲۷ مهر به مدت هفت روز خواهد بود.
به گزارش ایسنا، حوزه انتخابیه تبریز، آذرشهر و اسکو با جمعیتی بالغ بر دو میلیون نفر صاحب شش کرسی در مجلس شورای اسلامی و بزرگترین حوزه انتخابیه آذربایجان شرقی است.
انتخابات دوره دوازدهم مجلس شورای اسلامی و دوره ششم مجلس خبرگان روز ۱۱ اسفندماه در سراسر کشور برگزار می‌شود.
انتهای پیام/
اعضای هیات اجرایی حوزه انتخابیه تبریز، آذرشهر و اسکو معرفی شدند خبرگزاری ایسنا

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار