رئیس هیأت بوکس استان اردبیل؛

کلاس مربیگری درجه سه بوکس کشور به میزبانی اردبیل برگزار می‌شود

1398/10/02 - 12:30 - کد خبر: 10099 نسخه چاپی

نصر: رئیس هیأت بوکس استان اردبیل از برگزاری کلاس مربیگری درجه سه بوکس به میزبانی اردبیل خبر داد.

به گزارش نصر به نقل از فارس، وحید زوارزاده پیش از ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار اظهار کرد: طبق هماهنگی‌های صورت گرفته با فدراسیون، اردبیل بهمن ماه میزبان کلاس مربیگری درجه سه بوکس با حضور ۳۰ مربی از سراسر کشور خواهد بود.
وی افزود: همچنین مرداد ماه سال جاری میزبانی کلاس داوری درجه یک با حضور هفت استان و ۱۷ شرکت‌کننده  را به عهده داشتیم که از اردبیل پنج داور آقا در این کلاس‌ها شرکت کرده و موفق به اخذ مدرک شدند.
رئیس هیأت بوکس استان اردبیل تصریح کرد: در اردیبشهت ماه نیز میزبان اردوی تیم ملی جوانان بودیم که فرهاد مرادی و محسن عزیزپور نمایندگان استان به همراه تیم، خود را برای مسابقات آسیایی جوانان مغولستان آماده می‌کردند.
زوارزاده بیان کرد: امسال بوکسورهای استان به مسابقات انتخابی تیم ملی رده سنی نوجوانان، مسابقات قهرمان کشوری جوانان، مسابقات انتخابی تیم ملی جوانان، مسابقات قهرمان کشوری نوجوانان و استعدادهای برتر ورزش کشور اعزام شدند.
وی با بیان اینکه نمایندگان استان در مسابقات مختلف کشوری موفق به کسب هشت مدال رنگارنگ شدند،ادامه داد: از این تعداد مدال، نشان‌های طلا را مسعود عزیزپور، علی مستنمد و فرهاد مرادی از آن خود کردند، مدال‌های نقره توسط  محسن نوری و مجید بالاخان‌زاده کسب شد و مدال‌های برنز را آرمان محمدی، محسن عزیزپور ومحسن نوری برای استان به ارمغان آوردند.
رئیس هیأت بوکس استان اردبیل در خصوص شهرستان‌های فعال استان در رشته بوکس گفت: هم‌اکنون به جز مرکز استان، شهرستان‌های گرمی، پارس‌آباد، مشگین‌شهر و خلخال نیز در بوکس فعال هستند.
انتهای پیام/
کلاس مربیگری درجه سه بوکس کشور به میزبانی اردبیل برگزار می‌شود خبرگزاری فارس


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار