رئیس هیات ووشو آذربایجان‌غربی خبر داد:

نایب قهرمانی ووشوکاران آذربایجان‌غربی در مسابقات قهرمانى«تاى چى چوان» کشور

1398/10/02 - 12:24 - کد خبر: 10098 نسخه چاپی

نصر: رئیس هیات ووشو آذربایجان‌غربی گفت: ووشوکاران استان توانستند در رقابت های قهرمانی سبک تای چی چوان مردان کشور با کسب 6 مدال طلا، پس از استان تهران در رده دوم تیمی این مسابقات قرار گیرند.

به گزارش نصر به نقل از فارس، علی‌اصغر شادجو رئیس هیات ووشو آذربایجان‌غربی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار اظهار کرد: ووشوکاران استان توانستند در رقابت های قهرمانی سبک تای چی چوان مردان کشور با کسب 6 مدال طلا، پس از استان تهران در رده دوم تیمی این مسابقات قرار گیرند.
وی افزود: این مسابقات به مدت دو روز در دو بخش اجراى فرم و مبارزه، با حضور بیش از 300 ووشوکار از 31 استان کشور و با استقبال عموم مردم و علاقمندان و حضور مسئولان ورزش کشور برگزار شد.
رئیس هیات ووشو آذربایجان‌غربی گفت: تیم استان تهران با کسب ١٣ مدال طلا، ١٨ نقره و ١٦ برنز بر سکوی قهرمانی ایستاد و آذربایجان‌غربى نیز با درخشش نمایندگان سردشتى خود با ٦ طلا، چهار نقره و چهار برنز نایب قهرمان شد.
شادجو با یادآوری اینکه استان البرز نیز با چهار طلا، چهار نقره و پنج برنز بر سکوی سومی ایستاد، اظهار داشت: سبک تای چی چوان یکی از مهمترین سبک‌های ووشو است که آذربایجان غربی دارای ظرفیت‌های فوق العاده ای در این رشته است.
وی ابراز امیدواری کرد در رقابتهای انتخابی تیم ملی جوانان و نوجوانان کشور که بهمن ماه سال جاری برگزار خواهد شد، تیم آذربایجان غربی اقتدار خود را به رخ حریفان بکشد.
انتهای پیام/
نایب قهرمانی ووشوکاران آذربایجان‌غربی در مسابقات قهرمانى«تاى چى چوان» کشور خبرگزاری فارس


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار