ناخدا حاجیلو خبر داد:

نیروی دریایی ارتش نیرو جذب می‌ کند 

1402/07/18 - 09:27 - کد خبر: 100968 نسخه چاپی

نصر: رئیس دفتر نمایندگی نیروی دریایی راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران در شمالغرب کشور از جذب نیرو در نیروی دریایی در رشته های مختلف فنی و مهندسی، بهداشت و درمان و بخش خدمات خبر داد.

به گزارش نصر، ناخدا یکم تفنگدار دریایی صمد حاجیلو در گفتگویی با اعلام این خبر، افزود: یکی از مهمترین وظایف ما در دفتر نمایندگی شمالغرب نیروی دریایی ارتش، عضویابی از بین جوانان غیرتمند آذربایجان برای نیروی دریایی ارتش است و خوشبختانه دوره جدید استخدام نیروی دریایی در جریان است و جوانان عزیز و علاقمند برای خدمت در نداجا می توانند برای جذب و خدمت در نیروی دریایی راهبردی ارتش اقدام کنند.
وی ادامه داد: نیروی دریایی ارتش در رشته های بهداشت و درمان کارمندان علمی جذب می‌کند و افرادی که مایل به خدمت در ارتش جمهوری اسلامی ایران باشند می‌توانند با مراجعه به دفتر نمایندگی نیروی دریایی ارتش در تبریز ثبت‌نام کنند.
ناخدا حاجیلو گفت: رشته‌هایی که در آن نیروی دریایی نیرو جذب می‌کند شامل فوریت‌های پزشکی، پرستاری، اتاق عمل، هوشبری، رادیولوژی، بهداشت محیط، بهداشت حرفه‌ای، شنوایی سنجی، علوم تغذیه، مامایی، تکنولوژیست اپتومتری، پروتزهای دندانی، فیزیوتراپی و بینایی سنجی است.
وی ادامه داد: نیروی دریایی ارتش در رشته‌های افسری پیمانی ماده 33 در مقطع لیسانس و فوق لیسانس هم در رشته های مهندسی مکانیک و مهندسی برق مخابرات و الکترونیک، مهندسی رایانه نرم افزار و سخت افزار، مدیریت دولتی، زبان خارجی انگلیسی نیرو جذب می‌کند.
رییس دفتر نمایندگی نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در شمال غرب کشور همچنین از جذب کارمندان علمی در رشته‌های حسابداری، تربیت‌بدنی، کتابداری، زبان خارجی روسی ( کارشناسی ارشد) و مهندسی عمران خبر داد و از علاقمندان به خدمت در ارتش دعوت کرد جهت کسب اطلاعات بیشتر و طی مراحل استخدام به دفتر نیروی دریایی مراجعه کنند.
ناخدا حاجیلو همچنین گفت: نیروی دریایی کارمندان تجربی در رشته‌های مختلف خدماتی را نیز جذب می‌کند.
وی در پایان افزود: جوانان عزیز داوطلب برای استخدام و خدمت در نیروی دریایی ارتش برای کسب اطلاعات بیشتر به دفتر نمایندگی شمالغرب نیروی دریایی ارتش مستقر در تبریز (کمربندی آزادی، جنب بیمارستان امام علی ارتش) مراجعه کنند و یا با شماره تلفن 04135414136 تماس بگیرند. همچنین اطلاعات تکمیلی در سایت ارتش به آدرس https://www.aja.ir بارگذاری شده است.
انتهای پیام/
نیروی دریایی ارتش نیرو جذب می‌ کند 

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار