وزیر کشور:

پیشنهادهای استانداران در جلسه با معاون اول رئیس جمهور بررسی شد

1402/07/17 - 18:33 - کد خبر: 100953 نسخه چاپی

نصر: وزیر کشور در حاشیه نشست مشترک استانداران با معاون اول رئیس جمهور گفت این نشست با هدف بررسی مسائل مربوط به محرومیت زدایی و مولد سازی برگزار شد و پیشنهاد‌ها و درخواست‌های استانداران در این خصوص مورد بررسی قرار گرفت.

به گزارش نصر، احمد وحیدی گفت: در این جلسه چند موضوع مهم مورد بررسی قرار گرفت. نخستین موضوع مربوط به محرومیت‌زدایی و فعالیت‌هایی بود که دولت در این حوزه انجام می‌داد. استانداران پیشنهاداتی برای تسریع و تکمیل ارائه کردند و آقای مخبر قول پیگیری داد.
 وی اضافه کرد: محرومیت به ویژه در موضوع آب‌رسانی و مناطق محروم، جزو اولویت‌هایی بود که در جلسه مطرح شد.
 وزیر کشور همچنین از بررسی موضوع مولدسازی در این جلسه خبر داد و گفت: ظرفیت بسیار خوبی در مولدسازی وجود دارد که می‌توان با کمک آن خیلی از پروژه‌های نیمه‌تمام را دنبال کرد. اگر استانداران اختیارات بیشتری داشته باشند می‌توانند این ظرفیت را تسریع کنند که این موضوع در جلسه بررسی شد.
 
ماجرای آرمیتا گراوند شفاف است
 رئیس شورای امنیت کشور همچنین خصوص حادثه پیش آمده برای آرمیتا گراوند اظهار کرد: این مسئله کاملا روشن و شفاف است؛ این حادثه‌ای است که امکان دارد هر روز در هرنقطه‌ای از کشور رخ دهد.
 وحیدی اضافه کرد: دشمنان و کسانی که نمی‌خواهند آرامش روحی و روانی برای مردم وجود داشته باشد، به خصوص شکست‌خوردگانی که تلاش کردند کشور را به آشوب بکشانند، اما از ملت تو دهنی خوردند، قصد داشتند هر حادثه‌ای که ممکن است در کشور اتفاق بیفتد را به ماجرایی تبدیل کنند و به نفع خودشان سوءاستفاده داشته باشند که درباره این دخترخانم جوان هم پیش آمد. البته مورد اعتنا قرار نگرفت. عجیب این است که در هر ماجرایی به جای همدردی با خانواده‌های این افراد، او را دستاویز سوءاستفاده‌های خودشان قرار می‌دهند که بسیار زشت و زننده است.
 وی با تأکید بر اینکه ماجرا کاملا روشن بود و به موقع به این حادثه رسیدگی شد، تصریح کرد: شهرداری تهران، دستگاه‌های مربوطه و خانواده این دخترخانم، خیلی روشن و شفاف همه چیز را گفتند. کسانی که نه به جان این دخترخانم و نه پدر و مادرش اهمیت می‌دهند، تلاش کردند این را به اغتشاش تبدیل کنند که ناموفق بودند و دروغگویی‌های آن‌ها رسوایی بزرگی برایشان رقم زده است.
انتهای پیام/
پیشنهادهای استانداران در جلسه با معاون اول رئیس جمهور بررسی شد نصر

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار