سازمان ثبت احوال اعلام کرد:

استقرار میز خدمت در نمایشگاه توانمندی‌های روستاییان و عشایر

1402/07/17 - 16:56 - کد خبر: 100947 نسخه چاپی

نصر: سازمان ثبت احوال کشور اعلام کرد: میز خدمت این سازمان در نمایشگاه توانمندی‌های روستاییان و عشایر واقع در مصلی تهران در راستای ارائه خدمات آسان‌تر و جامع‌تر به شهروندان به مدت دو روز بر پا است.

به گزارش نصر، به مناسبت روز ملی روستا و عشایر، همزمان میز خدمت سازمان ثبت احوال کشور در نمایشگاه توانمندی‌های روستاییان و عشایر واقع در مصلی تهران در راستای ارائه خدمات آسان تر و جامع تر به شهروندان به مدت دو روز بر پا است.
این میز خدمت ثبت احوال، از امروز(دوشنبه) بعدازظهر و فردا (سه شنبه) از ساعت ۹ تا ۱۹ بعدازظهر در مصلی تهران بر پا شده است و خدماتی از جمله درخواست صدور کارت هوشمند ملی، تعویض شناسنامه و عکسدار شدن شناسنامه به عموم مردم ارائه می‌شود.
بر اساس این گزارش شهروندان برای تعویض شناسنامه خود حتما مدارکی از جمله دو قطعه عکس، کارت ملی، شناسنامه باید همراه داشته باشند و همچنین حضور خود فرد الزامی است.
پنجمین نمایشگاه ملی توانمندی‌های روستاییان و عشایر در روزهای ۱۲ تا ۱۸ مهر در مصلای بزرگ تهران در حال برگزاری است و تولیدکنندگان و فعالان اقتصادی روستایی و عشایری که در این نمایشگاه شرکت کرده اند به صورت مستقیم محصولات، خود را ارایه می دهند.
انتهای پیام/
استقرار میز خدمت در نمایشگاه توانمندی‌های روستاییان و عشایر خبرگزاری ایرنا

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار