فرماندار اهر خبر داد:

بانک‌ها در سرعت بخشی به پرداخت تسهیلات اشتغال همکاری کنند 

1402/07/17 - 12:55 - کد خبر: 100926 نسخه چاپی

نصر: فرماندار شهرستان اهر گفت: بانک‌ها در سرعت بخشی به پرداخت تسهیلات اشتغال همکاری کنند.

به گزارش نصر، ابوالفضل غنی زاده در جلسه شورای هماهنگی بانک‌های شهرستان اهر، پرداخت تسهیلات اشتغالزایی را از وظایف بانک‌ها عنوان کرد و گفت: متاسفانه بانک‌های عامل در پرداخت تسهیلات اشتغالزایی چندان همکاری خوبی نداشته و در زمان معین اقدام نمی‌کنند.
وی ادامه داد: اما شهرستان‌های همجوار در پرداخت این تسهیلات جلوتر هستند و در این راستا از مدیران بانک‌ها انتظار داریم در پرداخت تسهیلات تسریع کنند و یا علت عدم پرداختی‌ها را اعلام کنند. 
وی گفت: در شهرستان اهر بیشتر درخواست‌های تسهیلات بانکی مربوط به وام ازدواج می‌باشد که متأسفانه پرداخت نکردن به موقع وام‌ها و یا محدود بودن اعتبارات باعث ایجاد مشکلاتی برای متقاضیان می‌شود که لازم است در این زمینه مسئولان بانک‌ها توجه ویژه‌ای داشته باشند.
غنی زاده افزود: اخذ بیش از یک نفر ضامن و یا سند در تسهیلات ازدواج از گلایه‌های مهم متقاضیان وام می‌باشد که از بانک‌ها انتظار داریم در این زمینه زیاد سخت گیری نکنند.
فرماندار اهر همچنین گفت: بانک‌های عامل در پرداخت تسهیلات نهضت ملی مسکن و مقاوم سازی واحدهای مسکونی روستایی همکاری می‌کنند، اما با توجه به خسارت‌های وارده ناشی از سیل‌های سال جاری در داخل شهر به واحدهای مسکونی و لوازم خانگی از بانک‌ها انتظار می‌رود با اختصاص تسهیلات کم بهره در راستای جبران قسمتی از خسارت‌ها توجه ویژه شود.
انتهای پیام/
بانک‌ها در سرعت بخشی به پرداخت تسهیلات اشتغال همکاری کنند  خبرگزاری ایسنا

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار