اسکو میزبان همایش بزرگداشت آیت‌الله میلانی

1402/07/17 - 10:47 - کد خبر: 100913 نسخه چاپی

نصر: دبیر شورای فرهنگ عمومی شهرستان اسکو از برگزاری همایش بزرگداشت حضرت آیت‌الله میلانی با عنوان «اسوه‌ی فقاهت» در 19مهرماه 1402 در اسکو خبر داد. 

به گزارش نصر، محمدعلی قلی‌زاده با بیان این خبر اظهار داشت: حضرت آیت‌الله سیدمحمدهادی میلانی از اعاظم و مفاخر حوزه می‌باشد که شهرستان اسکو مفتخر به پروراندن چنین دری در صدف علم و دانش خود است و دبیرخانه‌ی شورای فرهنگ عمومی در نظر دارد همایش بزرگداشت این عالم گرانقدر را با هدف تکریم و تعظیم شان و جایگاه علمی و دینی ایشان و آشنا ساختن نسل جوان با مشاهیر و مفاخر و داشته‌های این سرزمین در  روز چهارشنبه 19 مهرماه 1402  ساعت 9 صبح در مسجد جامع حضرت امام (ره) در اسکو برگزار نماید. وی افزود: با وجود این که طی سالیان گذشته تلاش‌های فراوانی برای به سرانجام رساندن این مهم صورت گرفته بود، لیکن برخی موانع و مشکلات موجب شده بود که در دستیابی به این هدف ناکام بمانیم.
لذا امسال با اهتمام حضرت حجه‌الاسلام حافظ ‌نیا رئیس شورای فرهنگ عمومی و مهندس فیروزی فرماندار شهرستان اسکو و با پیگیری ها مدیر کل محترم فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مقدمات برگزاری این کار فراهم شد و پس از برگزاری جلسات متعدد کارشناسی و انجام هماهنگی‌های لازم با حضرت آیت‌الله آل هاشم نماینده‌ی محترم ولی فقیه در استان، مقرر شد این همایش  در تاریخ مذکور برگزار شود.
انتهای پیام/
اسکو میزبان همایش بزرگداشت آیت‌الله میلانی

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار