معاون فنی و عمرانی شهرداری تبریز:

منکر کار بی‌کیفیت و نبود نظارت پیمانکاران آسفالت ریزی نیستم

1398/02/09 - 12:00 - کد خبر: 1009 نسخه چاپی

نصر:معاون فنی و عمرانی شهرداری تبریز گفت: منکر کار بی‌کیفیت و نبود نظارت برخی پیمانکاران در بحث آسفالت ریزی نیستم.

به گزارش نصر،محمد حسین اسحقی با حضور در صحن علنی شورای اسلامی تبریز پس از ارائه گزارش پروژهای عمرانی کمیسیون عمران و حمل نقل توسط "اشرف نیا" و نقد اعضای شورا از وضعیت آسفالت خیابان های تبریز در پاسخ به انتقادات گفت: تا زمانی که مصالح استاندارد نیست، نباید توقع داشته باشیم کیفیت بالا باشد، اما مقایسه خیابان‌های تبریز با دیگر شهرها غیر فنی است چون وقتی به شهر دیگری می‌رود به خیابان‌های اصلی و شیک قدم می‌گذارید و وضعیت کوچه پس کوچه‌ها را نمی بینید.

وی با بیان اینکه به عنوان متولی امر این در شهر، بیش از همه از کیفیت بد آسفالت ناراحت هستم،اذعان داشت: از خبرنگاران خواهش می‌کنم از کارخانه تولید آسفالت بازدید کنند و کیفیت بالای آسفالت تولیدی را ببینند، این نوع نگرش به وضعیت آسفالت اشتباه است.

معاون عمرانی شهردار اضافه کرد: منکر کار بی‌کیفیت و نبود نظارت برخی پیمانکاران نیستم که گاهی اتفاق می‌افتد و اینجا نمی‌توان بگویم که چرا برخوردی با آنها صورت نمی‌گیرد اما طبق اعلام آزمایشگاه تبریز، کیفیت آسفالت ما مناسب است.

وی با اشاره به علت اصلی وضعیت کنونی آسفالت ریزی در تبریز، گفت: عدم تخصص و شعور کارشناسانی که جذب کرده‌ایم دلیل کیفیت پایین در آسفالت ریزی است، زیرا ارتباط مدرک تحصیلی با کار چندان مهم نیست و مدرک برای افراد شعور نمی‌آورد البته پول پیمانکارانی که خوب کار نکنند را نمی‌دهیم.

اسحقی ادامه داد: نه ترک تشریفات گناه و نه انجام مناقصه فضیلت است بلکه باید مدیریت شجاعانه باشد که در صورت نیاز ترک تشریفات و در صورت نیاز مناقصه برگزار شود،اگر با شخص مشکلی دارید این غرض‌های شخصی را در صحن شورا نیاورید.

انتهای پیام/

منکر کار بی‌کیفیت و نبود نظارت پیمانکاران آسفالت ریزی نیستم نصر


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار