رقابت‌های معوقه هفته یازدهم لیگ برتر؛

غایبان تیم فوتبال ماشین سازی تبریز مقابل گل گهر مشخص شدند

1398/10/02 - 11:30 - کد خبر: 10083 نسخه چاپی

نصر: دو بازیکن تیم فوتبال ماشین سازی تبریز نمی‌توانند تیمشان را در بازی فردا برابر گل گهر سیرجان همراهی کنند.

به گزارش نصر، تیم فوتبال ماشین سازی تبریز در رقابت‌های معوقه هفته یازدهم لیگ برتر، فردا مهمان تیم گل گهر سیرجان خواهد بود. ماشین سازان قرار است امروز ساعت ۱۲ ظهر تبریز را به مقصد کرمان ترک کند.
همچنین زمان دقیق برگزاری نشست خبری سرمربیان دو تیم مشخص نیست. آن طور که مسئولان تیم فوتبال ماشین سازی تبریز خبر داده اند گویا هنوز سازمان لیگ ساعت دقیقی را برای برگزاری این نشست اعلام نکرده است.
تیم فوتبال ماشین سازی تبریز در حالی فردا به مصاف گل گهر سیرجان می‌رود که در این بازی فردین عابدینی را به علت محرومیت در اختیار ندارد. عابدینی در بازی گذشته ماشین سازی برابر استقلال تهران، به علت دریافت کارت قرمز مستقیم از سوی داور نمی‌تواند این تیم را در بازی برابر گل گهر سیرجان همراهی کند.
فرید بهزادی کریمی دیگر بازیکن ماشین سازی هم به علت مصدومیت از ناحیه کشاله پا، نمی‌تواند ماشین سازی را در بازی فردا همراهی کند. به غیر از این دو بازیکن، ماشین سازی محروم و مصدوم دیگری ندارد و سایر بازیکنان با تمام توان و قدرت خود به مصاف گل گهر سیرجان خواهند رفت.
تیم فوتبال ماشین سازی تبریز تا قبل از برگزاری بازی معوقه هفته یازدهم رقابت‌های لیگ برتر با کسب ۲۲ امتیاز در رده نهم جدول رده بندی قرار دارد و در صورت پیروزی برابر گل گهر سیرجان می‌تواند خود را تا رده ششم جدول بالا بکشد.
دیدار دو تیم گل گهر سیرجان و ماشین سازی تبریز فردا از ساعت ۱۵:۳۰ در ورزشگاه امام علی (ع) سیرجان شروع می‌شود.
انتهای پیام/
غایبان تیم فوتبال ماشین سازی تبریز مقابل گل گهر مشخص شدند نصر


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار