قطر:

اسرائیل مسئول تنش جاری است/تاکید بر تحرک فوری جامعه بین الملل برای توقف جنایات

1402/07/15 - 17:57 - کد خبر: 100827 نسخه چاپی

نصر: وزارت خارجه قطر در پی عملیات دلاورانه مقاومت فلسطین علیه رژیم صهیونیستی، این رژیم را مسئول تشدید تنش اعلام و بر ضرورت تحرک فوری جامعه بین‌المللی برای ملزم کردن اسراییل به توقف جنایاتش و نقض قوانین بین‌المللی تاکید کرد.

به گزارش نصر، قطر با ابراز نگرانی نسبت به تحولات اوضاع در نوار غزه، از همه طرف‌ها خواست تا از تشدید تنش خودداری کرده و خویشتن‌داری را در دستور کار قرار دهند.
وزارت امور خارجه قطر در بیانیه خود رژیم صهیونیستی را مسئول تشدید تنش‌های کنونی به دلیل نقض مداوم حقوق ملت فلسطین دانست.
وزارت خارجه قطر در ادامه بر ضرورت تحرک فوری جامعه بین‌المللی برای ملزم کردن رژیم صهیونیستی به متوقف کردن جنایاتش و نقض قوانین بین‌المللی و همچنین احترام به قطعنامه‌های بین المللی و حقوق تاریخی ملت فلسطین تاکید کرد.
این وزارتخانه همچنین بر موضع ثابت قطر مبنی بر عادلانه بودن مسئله فلسطین و حقوق مشروع ملت برادر فلسطین تاکید کرد.
به گزارش ایرنا، به دنبال جنایات ادامه دار رژیم صهیونیستی علیه فلسطینیان و مقدسات مسلمانان در سرزمین های اشغالی، امروز رزمندگان مقاومت فلسطین عملیات همه جانبه و پیچیده ای را علیه اشغالگران صهیونیست در سرزمین های اشغالی از هوا، زمین و دریا آغاز کردند که فقط در عرض ۲۰ دقیقه پنج هزار راکت و موشک به مواضع صهیونیست ها در سرزمین های اشغالی شلیک شده و پهپادهای مقاومت نیز چندین موضع صهیونیست ها را هدف قرار دادند.
منابع صهیونیستی اعلام کردند که جنبش حماس ارتش رژیم صهیونیستی را زمینی، دریایی و هوایی غافلگیر کرد.
یک رسانه صهیونیست از افزایش تعداد کشته های صهیونیست‌ها به ۱۵۰ نفر و زخمی ها به ۵۴۵ نفر خبر داد.
با آغاز حمله همه جانبه رزمندگان مقاومت ارتش فلسطین به مواضع صهیونیست ها در سرزمین های اشغالی، ارتش این رژیم صهیونیستی نظامیان ذخیره خود را فراخواند و این در حالی است که یک مقام ارشد حماس، امروز را «روز انقلاب» علیه اشغالگری نامید.
انتهای پیام/
 اسرائیل مسئول تنش جاری است/تاکید بر تحرک فوری جامعه بین الملل برای توقف جنایات خبرگزاری ایرنا

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار