خبر/

حضور رئیس سازمان بورس در «شهر بورس»

1402/07/15 - 17:16 - کد خبر: 100823 نسخه چاپی

نصر: رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار به همراه مدیر روابط عمومی این سازمان در تحریریه آژانس خبری تحلیلی شهر بورس حضور یافت.

به گزارش نصر، مجید عشقی رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار با حضور در تحریریه آژانس خبری تحلیلی شهر بورس با مدیرمسئول، سردبیر و خبرنگاران این رسانه دیدار و گفت‌وگو کرد.
مجید عشقی در این دیدار در جریان آخرین فعالیت‌های «شهر بورس» و نحوه تولید مطالب خبری این رسانه قرار گرفت.
امیر توپچی پور مدیر مسئول و صاحب امتیاز آژانس خبری تحلیلی شهر بورس گزارشی از فعالیت‌های این رسانه خبری به رئیس سازمان بورس ارائه داد.
وی با اشاره به دریافت مجوز آموزشگاه فنی و حرفه ای شهر بورس، اعلام کرد: آژانس خبری تحلیلی شهر بورس علاوه بر فعالیت در عرصه اطلاع رسانی، بر مسئولیت اجتماعی خود در حوزه آموزش و فرهنگ سازی بازارهای مالی نیز تمرکز جدی دارد. در همین راستا، سال گذشته این رسانه خبری اقدام به برگزاری همایش تامین مالی از بازار سرمایه با همکاری اتاق بازرگانی تبریز کرد تا صنایع منطقه با راهکارهای تامین مالی از بازار سرمایه آشنا شوند.
مجید عشقی نیز ضمن قدردانی از فعالیت‌های «شهر بورس» بر نقش رسانه‌ها در شفاف‌سازی مسائل مختلف بازار سرمایه و آگاهی‌دهی بر سهامداران تاکید کرد.
رئیس سازمان بورس گفت: ما همواره از نقدهای سازنده رسانه ها استقبال کرده و بر لزوم ارائه هشدارهای لازم از سوی رسانه ها تاکید داریم. رسانه ها چشم بینای و صدای سهامداران بازار سرمایه هستند و همواره اشکالات و گاهاً تخلفات موجود را یادآوری می کنند که اقدام بسیار ارزنده ای است.
وی همچنین نقش رسانه ها در دعوت مردم به سرمایه گذاری غیرمستقیم را نقشی مهم و سازنده دانست.
در این بازدید، مهدی حاجیوند مدیر روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان بورس و نجفی مدیر تالار بورس منطقه ای تبریز نیز حضور داشت.
انتهای پیام/             
حضور رئیس سازمان بورس در «شهر بورس» آژانس خبری تحلیلی شهر بورس

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار