رئیس دفتر فنی و مهندسی اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی:

مشکل زمین اختصاصی پیست اتومبیلرانی تبریز به زودی حل می شود

1402/07/15 - 14:59 - کد خبر: 100814 نسخه چاپی

نصر: رییس دفتر فنی و مهندسی اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی با اشاره به استقبال بی نظیر شهروندان از مسابقات درگ گفت: بزودی مشکل زمین اختصاصی پیست اتومبیلرانی تبریز حل خواهد شد.

به گزارش نصر، سید عطاالله شرف شاهی در گفتگو با خبرنگار مهر، در خصوص آخرین وضعیت زمین پیست اختصاصی هیئت اتومبیلرانی و موتورسواری آذربایجان شرقی در پشت ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز، افزود: سیاست کلی اداره ورزش و جوانان آذربایجان شرقی در خصوص توسعه زیرساخت‌های رشته‌های ورزشی یکسان بوده و فرقی در این خصوص قائل نیست.
رئیس دفتر فنی و مهندسی اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی عنوان داشت: با توجه به اینکه به میزان علاقه مندی شهروندان تبریزی به مسابقات اتومبیلرانی و موتورسواری واقف هستیم، واحد حقوقی اداره کل ورزش و جوانان استان پیگیر مشکلات این زمین بوده و هست و انشاالله بزودی با حل و فصل مشکلات و تملک، زمین مذکور در اختیار هیئت اتومبیلرانی و موتورسواری آذربایجان شرقی قرار خواهد گرفت.
وی با اشاره به اینکه در تمامی شهرستان‌های سطح استان و در سطوح مختلف ورزشی دفتر فنی و مهندسی اداره کل فعالیت دارد، اذعان کرد: در منطقه آزاد ارس برای ایجاد یک پیست استاندارد اتومبیلرانی با رئیس اداره ورزش و جوانان این منطقه چندین جلسه انجام دادیم و بزودی شاهد ایجاد پیست خواهیم بود.
شرف شاهی با اشاره به فعالیت بیش از حد آقای امیرخیزی رئیس هیئت اتومبیلرانی و موتورسواری آذربایجان شرقی، اظهار کرد: پیگیری ایشان قابل ستودنی بوده و همانطور که رؤسای اداره ورزش و شهرستان‌های سطح استان از درخواست‌های ایشان برای ایجاد پیست در شهرستان‌های مختلف گزارش می‌دهند باعث فعال شدن چندین شهرستان در این امر بوده و شاهد برگزاری مسابقات اتومبیلرانی در این شهرستان‌ها هستیم.
انهای پیام/
مشکل زمین اختصاصی پیست اتومبیلرانی تبریز به زودی حل می شود خبرگزاری مهر

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار