رئیس اداره حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان خبر داد:

افزایش ۶ درصدی جا به جایی مسافر با ناوگان حمل و نقل آذربایجان‌ شرقی

1402/07/15 - 14:45 - کد خبر: 100811 نسخه چاپی

نصر: رئیس اداره حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان شرقی خبر داد: در نیمه نخست امسال تعداد جا به جایی مسافر از طریق ناوگان حمل و نقل مسافری استان ۶ درصد نسبت به مدت مشابه سال گذشته افزایش یافته است.

به گزارش نصر، اسد چوپانی افزود: در این بازه زمانی دو میلیون و ۳۵۰ هزار مسافر توسط ناوگان حمل و نقل عمومی مسافری استان جابجا شد که این تعداد در مدت مشابه سال گذشته ۲ میلیون و ۳۵۰ هزار مسافر بود.
وی با بیان اینکه این تعداد مسافر با ۲۲۷ هزار و ۹۳۴ سفر جا به جا شده است اظهار کرد: ناوگان عمومی حمل و نقل مسافر استان در زمان کنونی با ۶۴۴ اتوبوس، یک هزار و ۲۲۷ مینی بوس و ۷۹۶ سواری کرایه در ۱۲۵ شرکت و موسسه مسافری استان فعالیت می‌کند.
رئیس اداره حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان شرقی گفت: از مسافران تقاضا می‌شود سفر‌های خود را به صورت برنامه ریزی شده و با تهیه بلیت از طریق اینترنتی و دفاتر شرکت‌های مسافری انجام دهند.
چوپانی ادامه داد: تلفن گویای ۱۴۱ آماده دریافت هرگونه پیشنهاد، انتقاد و شکایت در مورد ناوگان حمل و نقل مسافری استان در تمام ساعات شبانه روز است.
وی یادآور شد: به تخلفات شرکت‌ها و رانندگان ناوگان حمل و نقل عمومی مسافر از طریق کمیسیون‌های رسیدگی به تخلفات حمل و نقلی رسیدگی می‌شود.

آذربایجان‌شرقی ۲۳۵ کیلومتر آزادراه، ۴۵۳ کیلومتر بزرگراه، ۹۲۲ کیلومتر راه اصلی، دو هزار و ۷۵ کیلومتر راه فرعی و ۱۰ هزار و ۴۴۱ کیلومتر راه روستایی دارد.
انتهای پیام/
افزایش ۶ درصدی جا به جایی مسافر با ناوگان حمل و نقل آذربایجان‌ شرقی نصر

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار