به ریاست معاون اول رئیس جمهور؛

شورای اقتصاد با طرح جایگزینی ۸۵ هزار دستگاه کامیون، اتوبوس فرسوده موافقت کرد

1402/07/15 - 13:00 - کد خبر: 100799 نسخه چاپی

نصر: شورای اقتصاد به ریاست معاون اول رئیس جمهور با درخواست مشترک وزارتخانه‌های صمت و راه و شهرسازی تحت عنوان طرح جایگزینی ۸۵ هزار دستگاه کامیون و کشنده بالای ۱۰ تن، اتوبوس و مینی بوس فرسوده موافقت کرد.

به گزارش نصر، در نهمین جلسه شورای اقتصاد درخواست مشترک وزارتخانه های صمت و راه و شهرسازی تحت عنوان طرح جایگزینی ۸۵ هزار دستگاه کامیون و کشنده بالای ۱۰ تن، اتوبوس و مینی بوس فرسوده مورد بررسی قرار گرفت و پس از ارائه گزارش دستگاههای اجرایی مربوطه از برآورد تعداد، انواع خودروها، میزان و حداکثر صرفه جویی سوخت مصرفی در صورت اجرای طرح، با این درخواست موافقت شد.
دراین نشست که رئیس دفتر رییس جمهور و وزرای نیرو، نفت، امور اقتصادی و دارایی، جهاد کشاورزی و راه و شهرسازی نیز حضور داشتند، درخواست وزارت امور اقتصادی و دارایی تحت عنوان تعرفه شرکت‌های معتمد ارائه کننده خدمات مالیاتی مطرح شد که پس ارائه گزارش و توضیحات رئیس سازمان امور مالیاتی، این درخواست به تایید رسید.
طرح احداث ۱۵ هزار مگاوات نیروگاه خورشیدی نیز درخواست وزارت نیرو در این جلسه بود که پس از بحث و بررسی و تشریح ضرورت های اجرای طرح برای تامین برق مورد نیاز کشور، به تصویب رسید.
استفاده از تسهیلات مالی خارجی(فاینانس) برای تجهیز آزمایشگاه مرکزی از دیگر مصوبات این جلسه بود که پس ارائه گزارش دستگاه مربوطه به تصویب رسید.
انتهای پیام/
شورای اقتصاد با طرح جایگزینی ۸۵ هزار دستگاه کامیون، اتوبوس فرسوده موافقت کرد خبرگزاری ایرنا

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار