شهردار منطقه ۷ تبریز خبر داد:

معضل چندین ساله ترافیکی بلوار تراکتور و ملت در دست مطالعه و پیگیری

1402/07/15 - 10:18 - کد خبر: 100782 نسخه چاپی

نصر: شهردار منطقه ۷ تبریز با تاکید بر رفع معضلات ترافیکی به ویژه در بلوار تراکتور و ملت عنوان کرد: معضل ترافیکی با تعریف و ایجاد زیرساخت های مناسب و منطقی رفع می شود.

به گزارش نصر، اصغر آدی‌بیگ اظهار کرد: تعریف زیرساخت های ترافیکی با توجه به تغییر و تحولات شهر امری ضروری است و رسیدن به برنامه های جامع در خصوص رفع معضل ترافیکی نیاز به مولفه های مختلفی دارد.
وی ادامه داد: با استقرار هلی کم در ساعات اوج ترافیک در این محور طی یک هفته، موارد مشکل آفرین را شناسایی و پیگیری های لازم برای رفع معضل همیشگی این مسیر صورت می گیرد. 
آدی‌بیگ با بیان اینکه محور جاده آذرشهر از پل پتروشیمی تا اول اتوبان شهید کسایی و علی الخصوص اطراف پل تراکتورسازی در برخی ساعات دچار ترافیک سنگینی است، عنوان کرد: تسریع در بهره برداری از طرح های ترافیکی از اولویت هایی است که مد نظر شهرداری منطقه ۷ تبریز قرار دارد.
شهردار منطقه ۷ تبریز بیان کرد: این محور با توجه به واقع شدن در ورودی جنوب غرب تبریز و به جهت تردد روزانه بسیاری از همشهریان و حتی مسافرینی از شهرستانهای اطراف دارای اهمیت می باشد.
وی نهادینه کردن فرهنگ ترافیک شهری را مهم ارزیابی کرد و گفت: پیروی از قوانین راهنمایی و رانندگی موجب پیشگیری از بروز معضلات ترافیکی می شود.
آدی بیگ با اشاره به توسعه حمل و نقل عمومی با محوریت ناوگان های حمل و نقل عمومی، اتوبوس و تاکسی گفت: هدف گذاری منطقه بر رفع گره های ترافیکی، از پارامترهایی است که در کنار توسعه زیرساخت های ترافیکی می تواند مشکلات این بخش را به صورت اساسی کاهش دهد.
انتهای پیام/
معضل چندین ساله ترافیکی بلوار تراکتور و ملت در دست مطالعه و پیگیری نصر

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار