سخنگوی اورژانس آذربایجان‌شرقی؛

۲ تصادف جداگانه در اهر ۲ کشته و ۶ مصدوم بر جا گذاشت

1402/07/14 - 23:07 - کد خبر: 100768 نسخه چاپی

نصر: سخنگوی اورژانس آذربایجان‌شرقی گفت: واژگونی خودرو سواری پژو آردی در سه راهی اهر یک کشته و پنج مصدوم و همچنین برخورد دو وانت نیسان در جاده اهر - مشکین شهر، یک کشته و یک مصدوم بر جا گذاشت.

به گزارش نصر، ️وحید شادی‌نیا روز جمعه در جمع خبرنگاران اعلام کرد: حادثه واژگونی خودروی سواری آردی ساعت ۱۷ عصر امروز جمعه ۱۴ مهر۱۴۰۲ رخ داد، که به‌ سرعت کارشناسان اورژانس به همراه چهار دستگاه آمبولانس به محل اعزام شدند.
وی افزود: پنج مصدوم این حادثه، پس از خدمات درمانی به منظور طی روند درمانی به بیمارستان امام رضا (ع) و مردانی آذر تبریز منتقل شدند.
سخنگوی اورژانس آذربایجان‌شرقی خاطرنشان کرد: یک سرنشین بر اثر شدت جراحت در دم جان باخت که توسط کارشناسان اورژانس به مراجع قانونی تحویل داده شد.

برخورد دو دستگاه وانت نیسان در جاده اهر - مشکین شهر با یک کشته و یک مصدوم
سخنگوی اورژانس آذربایجان شرقی همچنین از تصادف دو دستگاه خودروی نیسان در محور اهر به مشکین شهر با یک کشته و یک مصدوم خبر داد.
شادی نیا گفت: این سانحه رانندگی ساعت عصر امروز به وقوع پیوست که بر اثر برخورد دو دستگاه نیسان یکی از خودروها دچار آتش‌سوزی شد.
وی اعلام کرد: نیروهای پایگاه اورژانس اهر فوتی این حادثه را به مراجع قانونی و تنها مصدوم این سانحه را پس از انجام اقدامات اولیه درمانی توسط کارشناسان اورژانس به بیمارستان اهر انتقال دادند.
شهرستان ۱۳۰ هزار نفری اهر در ۹۰ کیلومتری شمال شرق تبریز واقع شده است.
انتهای پیام/
۲ تصادف جداگانه در اهر ۲ کشته و ۶ مصدوم بر جا گذاشت خبرگزاری ایرنا

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار