سردار رادان در جمع خانواده شهیدان آذری آبادی در تبریز

1402/07/13 - 13:32 - کد خبر: 100720 نسخه چاپی

نصر: فرمانده کل انتظامی کشور با حضور در منزل پدر سه شهید، مرحوم حاج حسن آذرآبادی حق، به خانواده آن مرحوم تسلیت گفت.

به گزارش نصر، سردار احمدرضا رادان به همراه فرمانده انتظامی آذربایجان شرقی با حضور در منزل حاج حسن آذرآبادی حق پدر بزرگوار شهیدان محمد، یعقوب و رضا آذرآبادی گفت: خانواده های شهدا هر کاری که از دستانش برآمده برای انقلاب اسلامی، دفاع از ارزش های الهی، پایداری دین و حفظ خون اباعبدالله کردند.
فرمانده کل انتظامی کشور افزود: خانواده شهدا، پایدار و ثابت قدم مانده و در مسیر الهی صبر پیشه کرده و اجازه ندادند، دشمنان شاد شوند.
وی تاکید کرد: در فردای قیامت سهم پدر و مادر شهید، برابر آن صبر، تحمل و استقامتی است که برای رضا و خشنودی پروردگار متعال کرده و جوان تنومند خود را فرستاده اند تا به درجه رفیع شهادت نائل شود؛ به طور حتم آنان در پیشگاه الهی از جایگاه رفیعی برخوردار خواهند شد؛ این مقام و جایگاه آن قدر ارزشمند و رفیع است که پدر و مادر شهید حسرت خواهند خورد که ای کاش فرزندان بیشتری داشتیم تا در این راه به فیض شهادت می رسیدند؛ ان شاء الله فردای قیامت هم همه ما مخصوصا این بنده حقیر خجالت زده آنها نشویم.
سردار رادان تصریح کرد: برای حاج خانم، مادر بزرگوار این شهدای گرانقدر، ضمن آرزوی صبر، درخواست داریم در حق همه ما هم دعا کنند که عاقبت مان مثل فرزندان شان ان شاءالله ختم بخیر شود و شرمنده روی شهیدان نباشیم.
انتهای پیام/
سردار رادان در جمع خانواده شهیدان آذری آبادی در تبریز نصر

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار