سرپرست سازمان ساماندهی مشاغل شهرداری تبریز خبر داد:

شروع فعالیت سامانه بازار برای دستفروشان

1402/07/13 - 13:01 - کد خبر: 100718 نسخه چاپی

نصر: سرپرست سازمان از آغاز بکار سامانه  جدید بازار در راستای ساماندهی دستفروشان، جلوگیری از سد معبر و  ایجاد فرصت های برابر خبر داد.

به گزارش نصر، مهدی کیانی با اشاره به انجام ماموریت های قانونی این سازمان با همکاری شهردارهای مناطق دهگانه تبریز، اظهار کرد: ایجاد و مدیریت یکپارچه بازارهای موقت و سیار در مناطق مختلف شهر تبریز در قالب روزبازار, عصربازار و هفته بازار با تمرکز بر مدیریت و نظارت میدانی توسط پیمانکار و معاونت ساماندهی سازمان و صدور مجوزهای موقت ماهانه بصورت آنلاین از طریق سامانه جدید بازار برای دستفروشان برنامه پیش روی شهرداری تبریز برای حل مشکلات ناشی از دستفروشی خواهد بود.
طرح ساماندهی دستفروشان به دو روش ساماندهی در محل یا ایجاد بازار جدید در مرحله اول بصورت آزمایشی در  پیاده راه شهریار باغمیشه, شهرک ارم و میدان خشکبار با مجموع ظرفیت 2200 نفر/روز شروع شده و در مرحله بعد در سایر نقاط شهر تبریز اجرا خواهد شد.
وی افزود: به جهت لزوم دقت در همه جوانب موضوع در موفقیت این طرح، اجرای آن بصورت گام به گام بوده و شروع آن در محدوده مرکزی شهر بعد از پایان دوره آزمایشی خواهد بود. 
لازم به ذکر است اطلاع رسانی های لازم جهت انجام فرآیندهای کاری و ثبت نام در سامانه بازار از طریق آدرس bazar.tabriz.ir بوده و از هم اکنون قابل ثبت نام توسط دستفروشان می باشد.
بدیهی است همزمان با ایجاد و تکمیل ظرفیت بازارهای موقت هرگونه فعالیت دستفروشان در سطح شهر، بدون دریافت مجوز از سامانه بازار و خارج از محدوده های پیش بینی شده ممنوع خواهد بود.
انتهای پیام/
شروع فعالیت سامانه بازار برای دستفروشان نصر

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار