فرمانده انتظامی شهرستان مراغه

طرح برخورد با موتورسیکلت سواران متخلف در مراغه

1402/07/13 - 11:39 - کد خبر: 100711 نسخه چاپی

نصر: فرمانده انتظامی شهرستان مراغه از اجرای طرح برخورد با موتورسیکلت سواران متخلف و مزاحم خبر داد.

به گزارش نصر، سرهنگ فارسی در تشریح این خبر اظهار داشت: در اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و به منظور برخورد با موتورسیکلت سواران متخلف که باعث نارضایتی شهروندان شده بودند، طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در شهرستان مراغه اجرایی شد.
وی افزود: این طرح با عوامل انتظامی و پليس راهور و اجرا شد و مقابل مدارس و معابر عمومی شهر، تحت پوشش قرار گرفت و در همین راستا ۴۹ دستگاه موتورسیکلت متخلف شناسایی، توقیف و روانه پارکینگ شدند.
فرمانده انتظامی شهرستان مراغه بیان داشت: راکبان متخلف با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند.
سرهنگ فارسی با تأکید بر این که برخورد با موتورسیکلت سواران متخلف و مزاحم و خطر آفرین به صورت مستمر ادامه خواهد داشت، تأکید کرد: موتورسیکلت سواران، ضمن رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی، پلیس را در هر چه بهتر برقرار نمودن نظم و امنیت یاری نمایند.
انتهای پیام/
طرح برخورد با موتورسیکلت سواران متخلف در مراغه نصر

ثبت نظر

نمایش 1 نظر

پاسخ   محمد   8 ماه پیش  

باسلام ، اقدام بسیار مؤثری است ای کاش در شهر تبریز نیز به فکر رسیدگی به تخلفات موتورسواران که در هرجا و هرمکانی با ادعای هرچه بیشتر و حق به جانب حضوردارند و هرلحظه بیم آن می رود که اتفاقی ناگوار پیش آید، نیز باشند پیاده روها که ماشاالله محل جولان موتورسواران است بطوریکه حتی در پیاده رو اقدام به سبقت نیز می گیرند و درپاسخ اعتراض کنندگان فحش هم می دهندخطوط ویژه اتوبوس های BRT وسایر خطوط مخصوص اتوبوسها و تاکسی ها نیز محلی برای ویراژ دادن موتور سیکلت ها گردیده است جالب اینکه هیچ ارگانی نیز از این وضعیت جلوگیری نمی کنند. باتشکر
پژوهشیار