هفته هفتم لیگ‌برتر فوتبال؛

آلومینیوم-تراکتور/ جنگ برای تصاحب صدر جدول

1402/07/13 - 09:57 - کد خبر: 100702 نسخه چاپی

نصر: آلومینیوم اراک و تراکتور در چارچوب هفته هفتم لیگ‌برتر فوتبال به دیدار هم می‌روند.

به گزارش نصر، هفته هفتم لیگ‌برتر فوتبال ایران درحالی برگزار می‌شود که هفته ششم این رقابت‌ها به تعویق افتاد و حتی برگزاری بازی‌های این هفته نیز در هاله‌ای از ابهام قرار گرفته بود.
اکنون تیم‌ها پس از هفته‌ها تعطیلی لیگ‌برتر به مصاف حریفان خود می‌روند و آلومینیوم و تراکتور همسایگان جدولی این رقابت‌ها از ساعت ۱۷:۱۵ در ورزشگاه امام خمینی (ره) به مصاف همدیگر خواهند رفت.
تراکتور در هفته پنجم با یک گل از سد هوادار گذشت و اراکی‌ها با دو گل مغلوب مس رفسنجان شدند.
تی‌تی‌ها برای حفظ روند پیروزی‌های خود، در برابر ایرالکو محکوم به کسب سه امتیاز هستند و در سمت مقابل تیم با انگیزه آلومینیوم در بازی‌های خانگی خود در فصل جدید لیگ‌برتر همواره برنده بوده‌ و در اندیشه تداوم این رویه است.
به گزارش ایسنا، آلومینیوم و تراکتور هر دو این شانس را دارد که با پیروزی در این مسابقه موقتاً به صدر جدول لیگ‌برتر صعود کنند. اما تساوی در این دیدار به درد هیچ یک از دو تیم نمی‌خورد و به سود دوتیم بالانشین یعنی پرسپولیس و استقلال است.
باید دید تقابل تفکرات پاکو خمس و سید مجتبی حسینی در زمین چمن ورزشگاه امام خمینی (ره) اراک چه نتیجه‌ای را به ارمغان می‌آورد. آیا در پایان این بازی، تی‌تی‌ها برای اولین بار صدرنشینی در لیگ‌ بیست‌وسوم را تجربه خواهند کرد یا ایرالکو به این مهم دست پیدا می‌کند؟
وضعیت دوتیم در پنج بازی اخیر:
آلومینیوم: ۳ برد، ۲ باخت
تراکتور: ۳ برد، ۲ باخت
تاریخچه تقابل دوتیم در لیگ‌برتر:
آلومینیوم و تراکتور تاکنون شش بار در لیگ‌برتر دیدار کردند که سه بازی با برتری ایرالکو به پایان رسیده، یک بازی مساوی شده و تی‌تی‌ها در دو بازی بر حریف فائق آمدند.
۱۰ گل در این شش بازی ردوبدل شده که سهم هر تیم پنج گل بوده است.
جایگاه دوتیم در جدول:
آلومینیوم و تراکتور جزو تیم‌های ۹ امتیازی لیگ بیست‌وسوم هستند و به علت تفاضل گل کمتر به ترتیب رتبه های سوم و چهارم جدول را به خود اختصاص داده‌اند.
غایبان:
آلومینیوم: -
تراکتور: سیدمحمد حسینی و محمدرضا شکیب‌خو (مصدوم)
بازیکنان مشترک:
حسین پورحمیدی، محمد آقاجانپور، سیدمهدی حسینی، محمدرضا شکیب‌خو، محمد مسلمی‌پور، میلاد فخرالدینی و علیرضا نقی‌زاده
ترکیب احتمالی:
آلومینیوم:
احمد گوهری، مهدی لیموچی، علیرضا نقی‌زاده، امین جهان کهن، مرتضی تبریزی، سید مهران موسوی، یونس اکبرپور، بهروز نوروزی‌فر، میلاد فخرالدینی، عارف حاجی عیدی، محمدمهدی لطفی
سرمربی: سیدمجتبی حسینی
تراکتور:
حسین پورحمیدی، شجاع خلیل‌زاده، عارف آقاسی، مهدی شیری، سعید کریم آذر، صفا هادی، گوستاوو واگنین، ریکاردو آلوز، سیامک نعمتی، آلوارو خیمنس، مهدی عبدی
سرمربی: پاکو خمس
*هفته هفتم لیگ‌برتر فوتبال
آلومینیوم اراک - تراکتور
پنجشنبه ۱۳ مهرماه ۱۴۰۲
ساعت ۱۷:۱۵
ورزشگاه امام خمینی (ره) اراک
داور: عباس راکی
انتهای پیام/
آلومینیوم-تراکتور/ جنگ برای تصاحب صدر جدول خبرگزاری ایسنا

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار