نماینده ولی فقیه در استان مطرح کرد:

انتظار داریم به پرونده مالباختگان بورس توجه ویژه ای شود 

1402/07/12 - 19:09 - کد خبر: 100686 نسخه چاپی

نصر: نماینده ولی فقیه در استان گفت: مالبختگان بورس و شرکت های فرابورسی در استان ما به یک معضل تبدیل شده است و انتظار داریم با برگزاری جلسات و فراتر از موضوعات قضایی به متضررین این موضوع به ویژه اقشار آسیب‌پذیر بوده و شاهد اخبار خوش برای آن قشر باشیم. 

به گزارش نصر، "حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمحمدعلی آل‌هاشم" در دیدار رئیس قوه قضائیه با اقشار مختلف مردم گفت: تشریف فرمایی ریاست قوه قضائیه را به شهر شهیدان محراب و به سرزمین شهدای 29 بهمن و خانه عاشورائیان خیر مقدم عرض می کنم.
وی ادامه داد: یکی از مظاهر سنجش ایمان عملی ولایت پذیری خواص و نخبگان متنفذ جامعه میزان پذیرش داوری و قضاوت بر اساس آموزه های وحیانی و آسمانی است.
نماینده ولی فقیه گفت: قوه قضائیه در چهار دهه گذشته نقشی بی بدیل در مجازات عناصر کلیدی از بازماندگان نظام گذشته و تجزیه طلبان از خوزستان تا کردستان جنگل های شمال تا ارتفاعات شمال غرب و داعشی های دهه 60 تا جاسوسی های دوره دفاع مقدس مفسدین اقتصادی و مخلان امنیت در چند سال اخیر داشته و خواهد داشت.
وی با اشاره به مسائل معیشتی گفت: برخی از عوامل سخت کننده معیشت بر مردم برآمده از اهمال‌های غیرموجه و ترک فعل‌های بعضی مسوولان اجرایی در مرکز از قبیل تاخیر که بعضی زالوصفتان اقتصادی نارضایتی در شبکه توزیع دارو و بیماری خاص و نحوه واگذاری خودرو با تمام کاستی‌ها و مشکلات کیفی موجودشان این موارد ضرورت ورود دستگاه‌ قضایی را به طور جدی مطالبه می‌کند. 
نماینده ولی فقیه در استان اضافه کرد: ضمن تشکر از ورود ریاست محترم قوه قضائیه انتظار داریم بطور منظم واحدی در این رابطه تشکیل و با قاطعیت مسایل را دنبال کند.
وی با تاکید بر اینکه برخی مسائل به ورود ملی را می‌طلبد، ادامه داد: مالبختگان بورس و فرابورسی در استان ما به یک معضل تبدیل شده است و انتظار داریم با برگزاری جلسات و فراتر از موضوعات قضایی به متضررین این موضوع به ویژه اقشار آسیب‌پذیر باشیم.
آل‌هاشم بیان کرد: دشمن در تلاش خشمگین‌سازی مردم انقلابی و ناامید کردن آنها از مسوولین نظام است و مساله عفاف مهم‌ترین عرصه برای این هدف است.
وی گفت: اجرای صریح و بازدارانده برای پرونده‌های احتکار، جرائم کلان اقتصادی اگر همه جانبه باشد می‌تواند گره‌گشای تجهیز مجموعه سازمان قوه قضاییه در کشور شود. 
نماینده ولی فقیه با تشکر از روند قضازدایی در قالب پیشنهادی به رئیس قوه قضائیه، گفت: با احیای عمل قانونی به شئونات دینی اجتماعی علمای بلاد مثل داوری آنها در اختلافات عادی و صلح و سازش شرعی و دوری از تجملات، این روند را شیرین‌تر سازیم.
انتهای پیام/
انتظار داریم به پرونده مالباختگان بورس توجه ویژه ای شود  محمدرضا اخگرگداز

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار