مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی؛

ورزشکاران آذربایجان شرقی در مسابقات از تولیدات داخلی استفاده می‌کنند

1402/07/12 - 20:30 - کد خبر: 100685 نسخه چاپی

نصر: مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی اعلام کرد که ورزشکاران استان در مسابقات مخلتف استانی، کشوری و بین المللی از تولیدات داخلی استفاده می‌کنند.

به گزارش نصر، حبیب ستوده نژاد روز چهارشنبه در نخستین جلسه تخصصی تولیدکنندگان و صنعت گران حوزه ورزش استان ضمن قدردانی از تولیدکنندگان و صنعت گران حوزه ورزش، اظهار کرد: حوزه ورزش استان با ۲۱ شهرستان، ۵۳ هیات ورزشی استانی و ۷۸۰هیات ورزشی شهرستانی، حوزه وسیعی است و محل مناسبی برای معرفی تولیدات ورزشی داخلی و استانی است و تولیدکنندگان وسایل و تجهیزات می توانند از این فرصت استفاده کنند.
وی به برگزاری همایش پیاده روی خانوادگی در ائل گلی تبریز در هفته تربیت بدنی اشاره کرد و گفت: با همکاری شهرداری تبریز غرفه های برای تولیدکنندگان در محوطه این پارک در نظر گرفته شده تا محصولات ورزشی داخلی به عموم مردم معرفی و شناسانده شود.
رحیم بقائی وند دبیر اتاق اصناف آذربایجان شرقی هم گفت: این استان یکی از قطب های تولید پوشاک در سطح کشور است و حمایت از تولیدکنندگان حوزه ورزش نیز ضروری است تا هم در بازار داخلی عرضه شود و هم زمینه صادرات برای این تولیدات فراهم شود.
علیرضا جباریان فام رئیس اتحادیه تولیدکنندگان کفش تبریز نیز گفت: تبریز یکی از قطب های تولید کننده کفش در کشور است و بیش از ۶۵ درصد از کفش های ورزشی سالنی در این شهر تولید می شود.
تولیدکنندگان و صنعت گران حوزه ورزش آذربایجان شرقی در این جلسه نقطه نظرات خود را ارائه کرده و خواستار حمایت بیشتر شدند.
طبق اعلام فدراسیون پزشکی ورزشی هم اکنون تعداد ورزشکاران سازمان یافته و ثبت شده در سامانه این فدراسیون بیش از یک میلیون و ۴۰۰ هزار نفر است.
انتهای پیام/
ورزشکاران آذربایجان شرقی در مسابقات از تولیدات داخلی استفاده می‌کنند خبرگزاری ایرنا

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار