معاون دستگاه قضا:

قرار گرفتن قوه قضائیه در مسیر حکمرانی اسلامی

1402/07/12 - 17:09 - کد خبر: 100677 نسخه چاپی

نصر: معاون قوه قضائیه و رئیس سازمان پزشکی قانونی کشور گفت: قوه قضائیه در حال پوست اندازی از نظام قدیم به نظام نوین و حکمرانی اسلامی است.

به گزارش نصر، مسجدی در جمع کارکنان دادگستری شهرستان آذرشهر افزود: هوشنمد سازی، شفاف سازی و مردمی سازی و کارآمد سازی از برنامه‌های تحولی در قوه قضائیه است.
وی با بیان اینکه دستگاه قضائی باید در خدمت رسانی صادقانه به مردم اهتمام جدی داشته باشد خاطرنشان کرد: استقلال، شجاعت و مبارزه با فساد در همه رده‌ها از اولویت‌های دستگاه قضائی است و اجازه نفوذ و فشار صاحبان قدرت و ثروت را به این قوه نمی دهیم و با صدور احکام قضائی متقن اعتبار دستگاه قضایی را ارتقا خواهیم داد.
معاون قوه قضائیه در دیدار با جمعی از صاحبان صنایع در شهرک صنعتی شهید سلیمی این شهرستان هم گفت: دستگاه قضائی برای رفع موانع تولید اهتمام جدی دارد.
مسجدی با بیان اینکه حمایت از تولید و رفع موانع تولید در اولویت کاری دستگاه قضائی است،افزود: با هدف تحقق شعار سال و توصیه مقام معظم رهبری در خصوص رشد تولید و مهار تورم، همه دستگاه‌های متولی مکلف هستند موانع تولید را رفع کنند و نباید چوب لای چرخ تولید بگذارند.
وی بر ضرورت پرهیز از رویکرد سلیقه‌ای در قبال تولید افزود: ضابطان عام و خاص دستگاه قضائی امین قوه قضائیه هستند و نباید سلایق شخصی و سلیقه‌ای خود را در پرونده‌های قضائی دخالت دهند.
انتهای پیام/
قرار گرفتن قوه قضائیه در مسیر حکمرانی اسلامی نصر

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار