رئیس سازمان زندان‌های کشور؛

امنیت و آرامش امروز کشور مرهون خون پاک شهدا است

1402/07/12 - 14:45 - کد خبر: 100663 نسخه چاپی

نصر: رئیس سازمان زندان‌های کشور با اشاره به ایثار و جانفشانی شهدا در تاریخ انقلاب اسلامی، گفت: امنیت و آرامش امروز کشورمان مرهون خون پاک شهدا است.

به گزارش نصر، « غلامعلی محمدی» روز چهارشنبه در آیین غباروبی و عطرافشانی مزار شهدا در گلزار شهدای میانه که با تجلیل از خانواده‌ شهدا همراه بود، افزود: اگر امروز در امنیت و آرامش زندگی می‌کنیم در سایه ایثار و رشادت‌های شهدا و رزمندگان است.
وی در این مراسم از خانواده‌ شهیدان برزگر و خانواده شهیدان فائقی تجلیل کرد.
مادر شهیدان برزگر نیز در این آیین با بیان این‌که دعاگوی تلاشگران جامعه هستیم و خداوند حافظ امنیت و اقتدار این کشور باشد، گفت: فرزندانمان با ایثار و از خودگذشتگی از وطن دفاع کردند و ما همیشه حافظ خون شهدا و راهی که رفتند، خواهیم بود.
غلامعلی محمدی، رئیس سازمان زندان‌های کشور همزمان با سفر حجت الاسلام اژه‌ای به آذربایجان‌شرقی، به عنوان نماینده‌ رئیس دستگاه قضا و به منظور بررسی مشکلات قضائی به شهرستان میانه سفر کرده است.
رییس قوه قضاییه در سفر یک روزه به آذربایجان شرقی در قالب بیست و پنجمین سفر استانی خود پس از صبحگاه مشترک در دانشگاه تبریز حضور یافت و با دانشجویان این دانشگاه دیدار کرد.
در این سفر معاونان از جمله معاون اول و مدیران کل قوه قضاییه حجت الاسلام اژه ای را همراهی می کنند.
حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای از بدو تصدی ریاست دستگاه قضا در دهم تیرماه سال ۱۴۰۰ تاکنون به صورت رسمی و در صدر هیئت‌عالی قضایی به استان‌های ایلام، قزوین، خوزستان، گلستان، خراسان‌رضوی، سیستان‌ و بلوچستان، قم، یزد، خراسان جنوبی، زنجان، مرکزی، اصفهان، البرز، کردستان و گلستان سفر کرده است.
استان‌های البرز، اصفهان، هرمزگان، بوشهر، کرمان، خراسان رضوی، خراسان شمالی و مازندران نیز استان‌هایی هستند که رییس قوه قضاییه در مدت یاد شده بدون انجام تشریفات به آن مناطق سفر کرده است.
نقطه اشتراک تمام سفرهای استانی رییس عدلیه در دوره جدید (اعم از سفرهای رسمی همراه با هیات عالی قضایی و سفرهای غیررسمی و بدون تشریفات) انجام ملاقات‌ها و دیدارهای مستقیم و بلاواسطه با متن مردم در سراسر ایران اسلامی و رفع مسایل و مشکلات حقوقی و قضایی آنها و همچنین اتخاذ رویکرد مسئله‌محور و تخصص‌گرایانه در قبال چالش‌ها و آسیب‌های موجود است که به نحوی از انحاء مرتبط با وظایف و مسئولیت‌های دستگاه قضا بویژه در حوزه صیانت از حقوق عامه می‌شوند.
انتهای پیام/
امنیت و آرامش امروز کشور مرهون خون پاک شهدا است خبرگزاری ایرنا

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار