رییس دادگستری آذربایجان شرقی؛

۱۱ پروژه دادگستری آذربایجان شرقی به بهره برداری رسیده است

1402/07/12 - 14:34 - کد خبر: 100661 نسخه چاپی

نصر: رییس دادگستری آذربایجان شرقی گفت: ۱۱ پروژه عمرانی در چهار سال اخیر در این مجموعه آغاز شده و به بهره برداری رسیده است.

به گزارش نصر، «موسی خلیل اللهی» روز چهارشنبه در نشست قضات و کارمندان دادگستری استان با حجت الاسلام اژه ای رییس دستگاه قضا افزود: این تعداد طرح در اکثر شهرهای و بخش های محروم استان کلنگ زنی، احداث و تجهیز شده است.
وی یکی از مشکلات اصلی دادگستری استان را کمبود فضاهای فیزیکی اعلام و اظهار کرد: بر همین اساس توجه به ساخت و ساز و ایجاد ادارات جدید در اولویت دستگاه قضایی استان قرار دارد.
رییس دادگستری آذربایجان شرقی گفت: در زمان کنونی تعداد چهار طرح عمرانی در شهرهای مختلف در دست اجرا است که در صورت تخصیص اعتبارات از سوی ریاست قوه، این طرح ها نیز تکمیل و بهره برداری می شود.
خلیل اللهی، ادامه داد: ساختمان دادسرای بستان آباد و ورزقان در زمینی به مساحت یک هزار و ۶۰۰ مترمربع با پیشرفت فیزیکی ۶۰ درصدی، ساختمان گوگان در زمینی به مساحت ۷۵۰ مترمربع با پیشرفت ۹۰ درصدی و خانه های سازمانی کارمندان دادگستری تبریز در زمینی به مساحت چهار هزار مترمربع با پیشرفت ۵۰ درصد در دست اجراست.
وی ایجاد مهدکودک و امکانات رفاهی و ورزشی را از دیگر اقدامات دادگستری استان در چهار سال گذشته اعلام کرد و از رئیس قوه قضائیه خواست، نسبت به رفع مشکلات معیشتی و حقوق کارمندان دستورات لازم را صادر کند.
رییس قوه قضاییه در سفر یک روزه به آذربایجان شرقی در قالب بیست و پنجمین سفر استانی خود پس از صبحگاه مشترک در دانشگاه تبریز حضور یافت و با دانشجویان این دانشگاه دیدار کرد.
انتهای پیام/
۱۱ پروژه دادگستری آذربایجان شرقی به بهره برداری رسیده است خبرگزاری ایرنا

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار