رئیس قوه قضائیه؛

نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ستون‌ امنیت کشور است

1402/07/12 - 12:02 - کد خبر: 100630 نسخه چاپی

نصر: رئیس قوه قضاییه گفت: فرماندهی انتظامی جمهوری اسلامی یکی از ستون‌ها و استوانه‌های امنیت در کشور است.

به گزارش نصر، حجت‌الاسلام والمسلمین غلامحسین محسنی‌اژه‌ای صبح چهارشنبه در مراسم صبحگاه مشترک نیروهای مسلح آذربایجان شرقی اظهار کرد: فرماندهی انتظامی مجموعه‌ای است که پیوسته مشغول جهاد فی سبیل‌الله است و مستمر شهیدان والامقامی را تقدیم نظام اسلامی می‌کند؛ در سال جاری که فقط هفت ماه از آن سپری شده، بیش از ۵۰ شهید از فرماندهی انتظامی به‌منظور تأمین و تحکیم امنیت مردم و کشور تقدیم شده است
وی بیان کرد: فرماندهی انتظامی با عنایت به حجم و تنوع ماموریت‌هایی که بر عهده دارد، نیازمند آموزش‌های پیوسته و مستمر است که بحمدالله این مهم تحقق یافته است؛ همچنین فرماندهی انتظامی متناسب با مأموریت‌های متنوعی که دارد نیازمند تجهیز امکانات و نیروست.
رئیس دستگاه قضا تاکید کرد: فرماندهی انتظامی جمهوری‌اسلامی ایران امروز سرافراز و سربلند است و توانسته نگاه مثبت آحاد مردم را به خود جلب کند و در انجام مأموریت‌های متنوع خود اعم از برقراری نظم و امنیت و مرزبانی، توفیقات شایان توجهی را به دست آورد.
وی خاطرنشان کرد: فرماندهی انتظامی جمهوری اسلامی یکی از ستون‌ها و استوانه‌های امنیت در کشور است و به واسطه مأموریت‌ها و مسئولیت‌های متنوعی که از نقاط مرزی تا مناطق شهری و روستایی بر عهده دارد، به موقعیت و مختصاتی ممتاز در میان نیروهای مسلح دست یافته است.
اژه‌ای گفت: فرماندهی انتظامی توانسته است با ایفای مطلوب مسئولیت‌های خود به معنای واقعی کلمه، پناهِ جمع و فرد فرد مردم باشد.
رئیس قوه قضائیه با تبیین و تشریح مجاهدت‌ها و جانفشانی‌های نیروهای فرماندهی انتظامی جمهوری اسلامی در دفع شر تروریست‌ها و اشرار گفت: باید خدمات و مجاهدت‌های سلحشورانه نیروهای فرماندهی انتظامی، هرچه بیشتر و جامع‌تر برای مردم و مسئولین، بازگو و تبیین شود.
گفتنی است؛ حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای در ابتدای این برنامه با حضور در جایگاه ویژه مراسم صبحگاه مشترک نیروهای مسلح آذربایجان شرقی، با تعدادی از جانبازان و یادگاران دوران دفاع مقدس به گفت‌وگوی صمیمانه پرداخت و از این سلحشوران و غیور مردان تقدیر کرد.
انتهای پیام/
نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ستون‌ امنیت کشور است خبرگزاری مهر

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار