مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان شرقی مطرح کرد:

پیگیر مطالبه رانندگان مینی بوس هستیم/ ناوگان مینی بوس در تبریز کهنه است 

1402/07/12 - 11:08 - کد خبر: 100627 نسخه چاپی

نصر: مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان شرقی گفت: رانندگانی که خودروی آن ها کارت هوشمند دارند برحسب صورت وضعیت مبدا و مقصد برای آن ها و برحسب مسافت، سوخت اختصاص می یابد. 

به گزارش نصر، "اوروجعلی علیزاده" در گفتگو با نصر در واکنش به تجمع برخی از رانندگان مینی بوس در اعتراض به سهمیه گازوئیل توضیح داد: سهمیه گازوئیل خودرو های باری، مینی بوس و... بر حسب پیمایش تعلق می گیرد.
وی ادامه داد: اداره راهداری هيچ‌گونه سهمیه ای به خودرو های باری نمی‌دهد بلکه از طریق شرکت نفت آن هم بر اساس پیمایش خودرو تعلق می یابد.
علیزاده گفت: رانندگانی که خودروی آن ها کارت هوشمند دارند برحسب صورت وضعیت مبدا و مقصد برای آن ها و برحسب مسافت، سوخت اختصاص می یابد.
 

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان خبر داد: ناوگان مینی بوس متاسفانه کهنه بوده و یکی از دلایل مصرف سوخت بالا همین مسئله بوده که نیازمند توجه است.
وی در پایان قول مساعدت داده و گفت: موضوع را به شرکت نفت نیز اطلاع داده ایم و امیدواریم مسئله حل شود.
صبح دیروز یکشنبه 9 مهر جمعی از رانندگان مینی بوس با حضور در اداره راهداری نسبت به سهمیه گازوئیل معترض بودند که در گفتگو با خبرنگار نصر این چنین اظهار داشتند. 
سهمیه ما قبلا بیش از هزار لیتر بود که متاسفانه اکنون این میزان به 790 لیتر کاهش یافته و چون همه ما سرویس شرکت ها، مدارس و... هستیم به مشکل برخورده ایم. 
این میزان سوخت تنها تا بیستم هر ماه تامین می کند و بعد از آن مجبوریم از طریق دوستان و آشنایان به گدایی گازوئیل بیفتیم و از دیگران گازوئیل بخواهیم.
علی رغم این که با شرکت ها قرارداد داریم اما این روند اگر ادامه داشته باشد نمی‌توانیم بیش از دو سه ماه دوام بیاوریم، تا شاید مسئولین رسیدگی کنند. 
یکی دیگر از رانندگان با اعلام این که در گرفتن صورت وضعیت مشکل دارند، گفت: متاسفانه برای برخی از مسافت ها صورت وضعیت نمی‌دهند و  می گویند چون خارج از محدوده است نمی‌توان صورت وضعیت صادر کرد.
در همه شهر ها 1300 الی 1400 سهمیه گازوئیل اختصاص می یابد اما در تبریز این چنین نیست و علت را ما نیز نمی‌دانیم.
در تبریز برای هر مینی بوس 790 لیتر گازوئیل می‌دهند که عملا جوابگو نیست.
انتهای پیام/
پیگیر مطالبه رانندگان مینی بوس هستیم/ ناوگان مینی بوس در تبریز کهنه است  محمدرضا اخگرگداز

ثبت نظر

نمایش 1 نظر

پاسخ   حسین زلفی   7 ماه پیش  

من هرروز از سهند به آخولا وبرعکس واز ایل گلی به آخولا وبرعکس میرم
پژوهشیار