مدیرعامل کانون ناشنوایان آذربایجان شرقی؛

ناشنوایان هم مانند سایر افراد جامعه مشارکت اجتماعی دارند

1402/07/12 - 10:28 - کد خبر: 100626 نسخه چاپی

نصر: مدیرعامل کانون ناشنوایان آذربایجان شرقی با بیان این‌که ناشنوایان هم‌چون سایر افراد جامعه مشارکت اجتماعی دارند، گفت: ناشنوایان به دلایل مختلفی مانند بیماری، ژنتیکی، مادرزادی و حوادث دیگر دچار معلولیت شنوایی شده‌اند.

به گزارش نصر، محمد رمضانی سه‌شنبه شب، ۱۱ مهرماه در آیین گرامیداشت هفته جهانی ناشنوایان و روز جهانی زبان اشاره در تبریز، گفت: ما از نعمت شنوایی و گویایی محروم هستیم اما توانمندی‌های بسیاری را در حوزه‌های مختلف داریم. 
به گزارش ایسنا، وی با بیان این‌که ما چشمان شنوا و دستان گویا داریم، افزود: ما از خداوند سپاسگزار هستیم و به ناشنوا بودنمان افتخار می‌کنیم. 
وی اظهار کرد: ناشنوایان هم‌چون سایر افراد جامعه مشارکت اجتماعی دارند اما از تعدادی از مسئولان گلایه مند هستیم به دلیل این‌که آن‌گونه که باید توجه ویژه‌ای را به این جامعه نداشته‌اند. 
رمضانی اضافه کرد: امیدوارم که در روزهای آینده توجه و عنایت ویژه‌ای را به این جامعه داشته باشند. 
وی تشریح کرد: کانون ناشنوایان به عنوان یک مرجع تخصصی در حوزه‌های مختلف آموزشی، فرهنگی، اجتماعی و توانبخشی برای ناشنوایان عزیز و خانواده‌های آن‌ها خدماتی را به صورت رایگان ارائه می‌کند. این کانون هیچ حمایت دولتی ندارد.
وی تاکید کرد: همه ما وظیفه انسانی و مسئولیت اجتماعی داریم که به افراد دارای معلولیت‌های خاص، مانند ناشنوایان و سایر معلولیت‌ها توجه ویژه‌ای داشته باشیم.
انتهای پیام/
ناشنوایان هم مانند سایر افراد جامعه مشارکت اجتماعی دارند خبرگزاری ایسنا

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار