مدیرعامل شرکت خانه‌سازی پیش‌ساخته آذربایجان خبر داد:

آغاز نصب نیوجرسی‌های اتوبان کسایی

1402/07/11 - 18:12 - کد خبر: 100604 نسخه چاپی

نصر: مدیرعامل شرکت خانه‌سازی پیش‌ساخته آذربایجان از آغاز نصب موقت نیوجرسی‌های اتوبان شهید کسایی خبر داد.

به گزارش نصر به نقل از روابط عمومی شرکت خانه‌سازی پیش‌ساخته آذربایجان، ناصر اسماعیل‌زاده در این‌باره اظهار کرد: با ابلاغ معاونت عمرانی شهرداری تبریز، کارخانه پیش‌ساخته آذربایجان از مدتی پیش تولید نیوجرسی‌های ایمن‌کننده مسیر اتوبان شهید کسایی را به جهت جلوگیری از سوانح رانندگی و ایمن‌سازی مسیر آغاز کرده است.
وی ادامه داد: در این پروژه مقرر شده است که حدود سه هزار و یکصد نیوجرسی به طول 16کیلومتر تولید و نصب شود که در فاز اول 6کیلومتر توسط اداره کل راهداری با توزیع آسفالت رویه برای نصب این نیوجرسی‌ها آماده‌سازی می‌شود.

 

 
 
 
اسماعیل‌زاده با بیان اینکه در حال حاضر و تا زمان آماده‌سازی کامل مسیر توسط راهداری، نیوجرسی‌ها به صورت موقت نصب می‌شوند، گفت: پس از اتمام عملیات آسفالت‌ریزی و آماده‌سازی مسیر، نیوجرسی‌های تولید شده به صورت ثابت در محل اصلی خود نصب خواهند شد.

 

 
 

انتهای پیام/
آغاز نصب نیوجرسی‌های اتوبان کسایی نصر

ثبت نظر

نمایش 2 نظر

پاسخ   علی   7 ماه پیش  

لطفا همزمان با نصب نیوجرسی نصب تیرهای برق و روشنایی اتوبان کسایی به مانند آزاد زنجان قزوین را هم انجام دهند.

پاسخ   رضا   7 ماه پیش  

سلام
نیوجرسی هایی که از اول اتوبان چیدن بیانگر اینه که عرض باند شمالی بسیار بیشتر از باند جنوبی خواهدشدوهنگام رسیدن به پل وادی رحمت بایستی اجبارا هردو طرف مساوی خواهدشد.با توجه به اینکه پایه های پل عابر پیاده را جابجا کرده اند. دوباره بعد از رد کردن پل وادی رحمت دوباره باند شمالی عریض خواهدشد که این موضوع باعث خواهد شد اتوبان به این زیبایی به حدی کج ومعوج دیده شود که آبروی تبریز وتبریزی هم برود لطفا باتوجه به زحمتهایی که می کشید دقت بیشتری فرمایید. ممنون
پژوهشیار