عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام:

جوانان امروز از نسل شهدا و جوانان صدر انقلاب هستند

1402/07/10 - 13:21 - کد خبر: 100552 نسخه چاپی

نصر: عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: جوانانی که امروز در عرصه‌های سخت و در زمان سیل و زلزله به یاری هموطنان خود می‌شتابند از نسل شهدا و جوانان صدر انقلاب هستند.

به گزارش نصر، محمدحسین صفار هرندی روز دوشنبه در اجلاسیه شهرستانی کنگره ملی ۱۰ هزار شهید آذربایجان شرقی در شهرستان بستان آباد افزود: دشمنان در تلاشند تا حرمت تربیت اسلامی را لکه دار و اعتقادات دینی جوانان کشور را سست کنند اما نمی دانند که تربیت دینی و مومنانه در بین جوانان و نوجوانان ریشه دارتر از این دسیسه هاست و امروز خدمات و رشادت‌هایی که جوانان نسل سوم و چهارم در عرصه‌های مختلف انجام می‌دهند ریشه در همان روحیه و انگیزه الهی جوانان در صدر انقلاب دارد.
وی بیان کرد: هتک حرمت به ساحت مقدس قرآن و اهل بیت عصمت و طهارت (ع) در نقاط مختلف جهان با برنامه و هدف گذاری مستکبران و با هدف حرمت زدایی از مقدسات مسلمانان انجام می‌گیرد، اما به طور قطع آزادگان و جوانمردان عالم در مقابل این حرکات زشت و وهن آلود ایستادگی خواهند کرد.
صفارهرندی علت افزایش کینه ورزی و دشمنی‌ها را با نظام اسلامی، افزایش قدرت داخلی و بین المللی جمهوری اسلامی عنوان کرد و ادامه داد: بهترین پاسخ به کسانی که ادعا می کنند انقلاب اسلامی ضعیف شده همین افزایش خباثت‌ها و دشمنی‌های استکبار است که در مقابل افزایش عزت ملی و اقتدار نظام صف کشیده اند.
صفار هرندی با برشمردن برخی از صفات و ویژگی‌های برجسته مقام معظم رهبری از زبان و دیدگاه دشمنان گفت: امروز دوست و دشمن بر نقش و جایگاه این فقیه عالم، حکیم و استراتژیست بزرگ معترف است و به همین علت از نقشه‌های شوم دشمن خدشه دار کردن جایگاه رهبری در جامعه اسلامی است که البته نتیجه نخواهند گرفت و باز هم ناکام خواهند ماند چون که ولایتمداری در خون مردم مومن و جوانان انقلابی ایران جریان دارد.
وی ادامه داد: خصوصیت بارز و توصیه اصلی شهدا در وصیت نامه هایشان از صدر انقلاب تا دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم، ولایت مداری و حفظ حریم امام جامعه بود که از مکتب عاشورا نشات گرفته است.

زنده نگه داشتن یاد شهدا تضمین کننده اقتدار نظام است
نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز نیز در این مراسم گفت: زنده نگه داشتن یاد و نام شهدا تضمین کننده اقتدار نظام و عامل برافراشته ماندن پرچم ایثار و رشادت است.
حجت الاسلام و المسلمین سیدمحمد علی آل هاشم با اشاره به اینکه عزت و اقتدار امروز جامعه اسلامی از برکات عاشورا و زنده ماندن واقعه کربلا است، خاطرنشان کرد: ادامه مسیر شهدا و زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدای دفاع مقدس لازمه تداوم این مسیر نورانی است.
انتهای پیام/
جوانان امروز از نسل شهدا و جوانان صدر انقلاب هستند خبرگزاری ایرنا

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار