مدیر شعب بانک توسعه تعاون آذربایجان شرقی؛

تبریز؛ خاستگاه صنعت چاپ ایران است

1402/07/10 - 09:39 - کد خبر: 100528 نسخه چاپی

نصر: مدیر شعب بانک توسعه تعاون آذربایجان شرقی تبریز را خاستگاه صنعت چاپ کشور خواند و افزود: سرمایه گذاری بخش خصوصی در این صنعت زمینه ساز قطع وابستگی صنایع به نیاز چاپی خود از خارج شده است.

به گزارش نصر، مسعود کردستانی در جریان بازدید از شرکت صنایع چاپ تبریز پاک آذربایجان افزود: صنعت چاپ به عنوان یک مادر صنعت همواره بستر توسعه در سایر صنایع را فراهم آورده است و با توجه به کثرت صنایع در آذربایجان شرقی، بی شک صنعت چاپ همین بستر توسعه را سرعت بخشیده است.
وی ادامه داد: پیش از این موضوع چاپ و بسته بندی یکی از دغدغه های اصلی صنایع استان بود که خوشبختانه امروز با سرمایه گذاری هایی که بخش خصوصی  در این حوزه انجام داده است  شاهد تحول در عرصه چاپ و بسته بندی محصولات متنوع در استان هستیم.
کردستانی مجموعه تبریز پاک را معظم و ارزشمند خواند و افزود: بانک توسعه تعاون نیز افتخار می کند که بتواند در مسیر این توسعه همراه این واحد صنعتی باشد و سهمی هر چند اندک در این مسیر داشته باشد.
وی بعد از شنیدن گزارش مدیر عامل مجموعه تبریز پاک اذعان  داشت: اینکه با فعالیت چند واحد صنعتی چاپ و بسته بندی نیاز کشور به ظرفیت سایر کشورها به صفر رسیده است بسیار ارزشمند و قابل تقدیر است.
این گزارش می افزاید، سلیمانزاده مدیر عامل تبریز پاک نیز در این دیدار با یادآوری حادثه آتش سوزی رخ داده برای این شرکت حدود پنج سال پیش گفت: با عزم راسخی که داشتیم مجموعه را بار دیگر با امید و قدرت راه اندازی کردیم که خوشبختانه هم اکنون بالغ بر 300 نفر در سه شیفت کاری بدون دقیقه ای وقفه به کار خود ادامه می دهند.
وی اضافه کرد: شرکت چاپ تبریز پاک آذربایجان فعالیت خود را از سال 1380 در ارتباط با تولید انواع مختلف لفاف های چاپی از جمله Bopp، پلی استر، پلی اتیلن، Cpp، آلومینیوم، کاغذ و … با ظرفیت تولید سالانه 4000 تن و با بهره گیری از ماشین آلات و تکنولوژی روز اروپا و با همکاری پرسنل مجرب و کارآزموده در زمینه های مختلف صنعت چاپ و در قالب ساختار سازمانی منسجم آغاز کرده  و همواره در تلاش در راستای بهبود همه جانبه و مستمر خدمات و تولیدات و افزایش بهره وری و مشتری مداری می باشد تا با تولید و ارائه انواع گسترده ای از لفاف های بسته بندی با طرح های متنوع و تخصصی بر روی انواع فیلم ها، نیاز مشتریان محترم داخلی و خارجی را مرتفع سازد.
سلیمانزاده تصریح کرد: در همین راستا با افتتاح واحد جدید شرکت در سال 1392 در شهرک سرمایه گذاری خارجی و نصب و راه اندازی ماشین آلات جدید و افزایش ظرفیت تولید به 8500 تن در سال، این شرکت توانسته گام های موثری در راستای رشد و شکوفایی صنعت چاپ و بسته بندی کشور بردارد.
انتهای پیام/
تبریز؛ خاستگاه صنعت چاپ ایران است نصر

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار