یادداشت/

 دو کودک قربانی کوتاهی‌ ها/ جمعه سیاه سیاه تبریز 

1402/07/10 - 07:53 - کد خبر: 100522 نسخه چاپی

نصر: جاده غیراستاندرد؛ نبود راه‌ فرار استاندارد در جاده، خودروی ایراددار و همه و همه دست در دست هم دادند تا صبح جمعه این هفته آسمان تبریز را دود سیاهی فراگیرد که ناشی از آتشی بود که این دو فرشته را داشت در خود ذوب می کرد.

امروز برای اولین بار تصاویر این دو کودک زیبا رسانه ای شد؛ دو کودکی که در سایه همه کوتاهی ها پرپر شدند و قطعا آخرین پرپرشدگان هم نخواهند بود.
جمعه این هفته تبریز سیاه سیاه بود؛ زجه های پدری که شاهد ذوب شدن نورچشمان اش بود و مادری که دچار سوختگی ۸۰ درصدی شده و همچنان در آی سی یو به سر می برد.
در آن دقایق به این پدر و‌ مادر چه گذشت خدا می داند ولی هر کسی که خبرش را شنید دل‌اش آتش گرفت و‌قطعا این جمعه همه تبریزی ها در غمی به این بزرگی شریک خانواده داغدار شدند.
ای کاش مدیران و مسئولان امر به ویژه دادستان شهر به موضوع ورود می کرد و هر کسی که در ایجاد این حادثه قصوری داشت محاکمه می کرد؛ کاش همه ناکارآمدی ها را به حساب قضا و قدر ننویسیم و آنچنان جاده های امن و استانداردی داشته باشیم که این چنین خانواده هایی داغدار نشوند؛ خانواده ای که شاید صبح جمعه به همراه خانواده قصد رفتن به پیک نیک را داشت که اینچنین زندگی شان نابود شد و سرنوشتی برایشان رقم خورد که کاش هیچگاه نمی خورد.
تبریز داغدار این دو شهروند کودک اش هست همه با خانواده شان داغداریم و در کنار این پدر و مادر داغدیده هستیم.

روح این دو‌ فرشته قرین رحمت الهی...
به قلم امیر کریم زاد شریفی | سردبیر نصر
انتهای پیام/
 دو کودک قربانی کوتاهی‌ ها/ جمعه سیاه سیاه تبریز  نصر

ثبت نظر

نمایش 1 نظر

پاسخ   ؟   7 ماه پیش  

چرا در کشوری که نفت دارد و پالایشگاه، بنزینش را باید با تانکرهای جاده ای وارد کند و جولان تانکرهای حمل بنزین در مسیرهای طولانی و راننده های خواب آلود مردم بیگناه را در جاده ها بکشد و بسوزاند؟!
پژوهشیار