مدیرکل کمیته امداد استان خبر داد:

اعطای دو هزار و ۴۲۰ میلیارد ریال تسهیلات اشتغالزایی برای مددجویان آذربایجان‌ شرقی

1402/07/09 - 17:10 - کد خبر: 100510 نسخه چاپی

نصر: مدیرکل کمیته امداد آذربایجان شرقی گفت: در نیمه نخست امسال ۲ هزار و ۴۲۰ میلیارد ریال تسهیلات اشتغالزایی برای مددجویان این استان اعطا شد.

به گزارش نصر، «غلامعلی ملامهدی» روز یکشنبه در جمع خبرنگاران افزود: این مقدار تسهیلات بانکی برای ایجاد ۲ هزار و ۵۸۹ فرصت شغلی برای مددجویان زیرپوشش این نهاد حمایتی پرداخت شده است.
وی با بیان اینکه در این مدت ۲۵۵ شغل نیز از طریق کاریابی برای مددجویان استان ایجاد شده است، اظهار کرد: توانمندسازی و ایجاد اشتغال اولویت اصلی کمیته امداد امام خمینی(ره) در مبارزه با فقر و محرومیت است.
مدیرکل کمیته امداد آذربایجان شرقی گفت: مهارت آموزی به مددجویان و ترویج فرهنگ کار و تلاش، رویکرد مهم در اشتغالزایی است که در سال های گذشته به طور جدی پیگیری می شود.
ملامهدی، با قدردانی از همراهی بانک های عامل در اعطای تسهیلات اشتغال به مددجویان تحت حمایت ادامه داد: از ابتدای سال جاری تاکنون ۲ هزار و ۸۴۴ مددجوی تحت حمایت در سطح استان صاحب شغل شده اند.
وی یادآور شد: کمیته امداد آذربایجان شرقی در سال های اخیر همواره به عنوان دستگاه برتر ایجاد اشتغال در آذربایجان شرقی شناخته شده است.
بنا به این گزارش، کمیته امداد آذربایجان شرقی به ۸۰ هزار و ۱۵۰ خانوار معادل ۱۵۱ هزار نفر در استان خدمات ارایه می‌ کند و سالانه بیش از پنج هزار میلیارد ریال حقوق به محرومان پرداخت می‌ کند.
انتهای پیام/
اعطای دو هزار و ۴۲۰ میلیارد ریال تسهیلات اشتغالزایی برای مددجویان آذربایجان‌ شرقی خبرگزاری ایرنا

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار