همزمان با هفته گردشگری صورت‌ گرفت:

رونمایی از سامانه گردشگری «پلنیتی» در تبریز 

1402/07/08 - 20:02 - کد خبر: 100462 نسخه چاپی

نصر: سامانه گردشگری «پلنیتی» همزمان با هفته گردشگری و با حضور معاون استاندار آذربایجان شرقی و مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و‌گردشگری استان رونمایی شد.

به گزارش نصر، آیدین تبریزی؛ طراح و بنیانگذار این سامانه استارت‌آپی در مراسم رونمایی گفت: پلنیتی یک‌سامانه‌ گردشگری در حوزه طبیعت گردی در کل کشور است که در آن تمام برنامه هایی که در طبیعت گردی برای طبیعت گردان مورد نیاز  و ضروری است، گنجانده شده است.
وی ادامه داد: در این پلتفرم تورهای رودخانه رانی، صخره نوردی، غار نوردی، آبشار گردی، کوهنوردی، طبیعت گردی، کمپین سافاری و هر توری که انسان را با طبیعت همراه می کند، جای خواهد گرفت.
وی ادامه داد: استارت آپ ها کسب و کارهای کوچکی هستند که در مرحله اول یک نیاز را در جامعه شناسایی کرده و برای آن راه حل ارایه می کنند و این راه حل خود یک بستر  کسب و‌ کار را فراهم می کند.
 

تبریزی با بیان اینکه استارت آپ پلنیتی گام های نخست یک استارت آپ بزرگ است؛ اذعان داشت: بی تردید این سامانه روز به روز از لحاظ محتوایی و ارایه اطلاعات صحیح و خدمات مورد نیاز گردشگران طبیعت تکمیل تر خواهد شد.
وی در ادامه به یکی از اصلی ترین دغدغه های نسل جوان در حوزه طبیعت گردی اشاره کرد و گفت: در حال حاضر عمده دغدغه جوانان حضور فعال در طبیعت است  چرا که از  زندگی شهری  و صنعتی خسته شده اند و این پلتفرم بر اساس همین نیاز نسل جوان ایجاد شده تا این قشر راحت تر به اطلاعات مورد نیاز دسترسی داشته باشند.
وی پیرامون ویژگی های این سامانه اظهار داشت: مخاطبان پلنیتی آزادانه می توانند در هر نقطه از کشور تور مورد علاقه خود را شناسایی و ارزیابی نموده و به صورت آنلاین اقدام کند.
بنیانگذار این پلتفرم با بیان اینکه یک سال بر روی این ایده تلاش شده است ؛ افزود: در این‌سامانه قابلیت دسترسی به تمامی هتل های بومگردی در سطح کشور نیز فراهم شده است.
این گزارش می افزاید؛ علاقه مندان می توانند به منظور مشاهده این سامانه به آدرس https://planiti.co (https://planiti.co/)  مراجعه نمایند.
انتهای پیام/
رونمایی از سامانه گردشگری «پلنیتی» در تبریز  نصر

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار