مدیر کل راه و شهرسازی آذربایجان شرقی خبرداد:

واگذاری یک هزار قطعه زمین در قالب طرح حمایت از خانواده و جوانی جمعیت

1402/07/08 - 15:55 - کد خبر: 100451 نسخه چاپی

نصر: مدیر کل راه و شهرسازی آذربایجان شرقی از واگذاری ۱۰۰۰ قطعه زمین در قالب طرح حمایت از خانواده و جوانی جمعیت همزمان با هفته وحدت خبر داد.

به گزارش نصر، همزمان با هفته وحدت و میلاد مبارک پیامبر مهربانی و امام جعفر صادق (ع) واگذاری زمین در قالب طرح حمایت از خانواده و جوانی جمعیت به ۱۰۰۰ خانوار سه فرزندی و بیشتر با حضور مقامات کشوری و استانی در سالن پتروشیمی اهدا خواهد شد.
امیر بخشی زاده مدیر کل راه و شهرسازی آذربایجان شرقی ظهر شنبه در این خصوص به خبرنگاران گفت: قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت از نیمه دوم سال ۱۴۰۰ لازم الاجرا شد که مهم‌ترین وظیفه وزارت راه و شهرسازی در این طرح، تخصیص زمین رایگان به خانواده‌های دارای ۳ فرزند و بیشتر است.
وی خاطرنشان کرد: خانواده‌های دارای سه فرزند و بیشتر متقاضی دریافت زمین رایگان بایستی ابتدا در سامانه جوانی جمعیت ثبت نام کرده و سپس مراحل اداری آن را از سازمان نظام مهندسی ساختمان و سپس اداره کل راه و شهرسازی استان پیگیری کنند.
وی با بیان اینکه قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت از ابعاد حمایتی متعددی برخوردار است، اضافه کرد: واگذاری زمین رایگان تنها بخشی از این قانون محسوب می‌شود.
وی اعلام کرد: در بحث جوانی جمعیت و خانوارهای دارای ۳ فرزند، بیش از این استان آذربایجان شرقی تعداد ۱۵۰ قطعه زمین تحویل خانواده‌های دارای سه فرزند شده که در این خصوص آذربایجان شرقی رتبه ششم کشوری را کسب نموده است.
این مراسم روز یکشنبه ۹ مهرماه ۱۴۰۲ در سالن همایش پتروشیمی تبریز برگزار خواهد شد.
انتهای پیام/
واگذاری یک هزار قطعه زمین در قالب طرح حمایت از خانواده و جوانی جمعیت خبرگزاری مهر

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار