همزمان با سراسر کشور؛

ششمین دوره انتخابات نظام پرستاری در آذربایجان شرقی آغاز شد

1402/07/07 - 17:27 - کد خبر: 100393 نسخه چاپی

نصر: ششمین دوره انتخابات نظام پرستاری صبح امروز جمعه، هفتم مهرماه 1402 همزمان با سراسر کشور در استان آذربایجان شرقی آغاز شد.

به گزارش نصر، ششمین دوره انتخابات نظام پرستاری آذربایجان شرقی از ساعت هفت صبح امروز با اسقرار صندوق های رای درشعبه های انتخاباتی آغاز شد.
در این دوره از انتخابات 28 صندوق در هفت حوزه انتخاباتی در نظر گرفته شده است که سه  صندوق ثابت شامل مرکز مطالعات و توسعه آموزش پزشکی، بیمارستان امام رضا(ع) و بیمارستان های شهدا- رازی و هفت صندوق سیار در مراکز سینا، امام علی (ع)، نیکوکاری، الزهراء (س)، بهبود، نورنجات، عالی نسب، باباباغی، علوی، شهید محلاتی، الغدیر، طالقانی، شمس، شهریار، امام سجاد، فجر، ولیعصر، امیرالمومنین، شفا، مردانی آذر، شهید مدنی و 29 بهمن مستقر است.
همچنین 6 صندوق نیز در شهرستان های هشترود، شبستر، آذرشهر، اسکو، بستان آباد و چاراویماق و 12 صندوق نیز در شهرستان های اهر، مرند، میانه، ملکان، عجب شیر و بناب در نظر گرفته شده است و از این تعداد 11 صندوق ثابت و یک صندوق سیار است.
همه پرستاران برای شرکت در انتخابات ملزم به همراه داشتن کارت شناسایی و نظام پرستاری خود هستند.
گفتنی است؛ انتخابات نظام پرستاری در شهرستانهای اهر(ورزقان- هریس- کلیبر) مرند ( جلفا)، بناب ملکان، عجب شیر، میانه به صورت مستقل با حضور پرستاران برگزار می شود.
ششمین دوره انتخابات نظام پرستاری در استان آذربایجان شرقی از ساعت 7 صبح آغاز شده و تا ساعت 20 ادامه خواهد داشت.
انتهای پیام/
ششمین دوره انتخابات نظام پرستاری در آذربایجان شرقی آغاز شد نصر

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار