خبر/

واژگونی تانکر سوخت در اتوبان کسایی تبریز ۲ کشته به جا گذاشت + فیلم

1402/07/07 - 11:00 - کد خبر: 100373 نسخه چاپی

نصر: واژگونی یک دستگاه تانکر سوخت از نوع گازوئیل در اتوبان شهید کسایی تبریز منجر به آتش سوزی شد و دو کشته و سه مصدوم به جا گذاشت.

به گزارش نصر، این حادثه حدود ساعت ۹ روز جمعه در بخش ابتدایی بخش شرقی اتوبان شهید کسایی به دلیل برخورد تانکر سوخت با یک دستگاه خودرو سواری پراید روی داده است که منجر به آتش سوزی وسیع شده است و هم اکنون نیروهای آتش نشانی، اورژانس و هلال احمر در محل حادثه حضور دارند.
رییس مرکز اورژانس و فوریت های پزشکی آذربایجان شرقی در گفت وگو با خبرنگار ایرنا، افزود: نیروهای این مجموعه بلافاصله پس از اعلام حادثه در محل حاضر شده و هم اکنون نیز به انجام ماموریت مشغول هستند.
دکتر اصغر جعفری روحی اظهار کرد: بر اساس آخرین اخبار از محل حادثه یکی از نیروهای آتش نشانی حاضر در محل نیز دچار مصدومیت جزئی شده است که توسط نیروهای امدادی اورژانس در حال مداواست.
بر همین اساس نیروهای آتش نشانی و خدمات امینی شهرداری تبریز نیز از چندین ایستگاه به محل حادثه اعزام شده اند و در حال انجام اطفای حریق هستند.
به گزارش ایرنا، در حال حاضر اتوبان شهید کسایی در هر دو مسیر رفت و برگشت مسدود است و دود غلیظی فضای بخش غربی تبریز را فرا گرفته است.


انتهای پیام/
واژگونی تانکر سوخت در اتوبان کسایی تبریز ۲ کشته به جا گذاشت + فیلم خبرگزاری ایرنا

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار