معاون دادگستری کل آذربایجان شرقی:

پنج هزار پرونده در محاکم تجدید نظر آذربایجان شرقی رسیدگی شد

1402/07/06 - 20:01 - کد خبر: 100369 نسخه چاپی

نصر: معاون قضایی دادگستری کل آذربایجان شرقی با بیان اینکه قوه قضائیه در تحقق حق با کسی تعارف ندارد، گفت: ممکن است اصحاب دعوا به صدور آرا اعتراض کنند و خواستار ارسال پرونده به مرکز استان شوند، که در این زمینه سال گذشته به پنج هزار پرونده در محاکم تجدید نظر رسیدگی شده است.

به گزارش نصر، امان الله فیض اللهی روز پنجشنبه در مراسم تکریم و معارفه رؤسای سابق و جدید دادگستری شهرستان اهر اظهار کرد: مجموعه قوه قضائیه با تمام دستگاه ها تعامل دارد، اما در تحقق حق و صدور احکام با هیچ کسی تعارف ندارد و سفارش پذیر نیست.
وی با اشاره به حجم بیشتر ورودی پرونده ها به دادگستری های استان افزود: به رغم حجم بیشتر پرونده ها، تلاش مجموعه دادگستری و به خصوص قضات احقاق حقوق شهروندان و صدور احکام بر اساس قانون است.
معاون قضایی دادگستری کل آذربایجان شرقی گفت: با توجه به اینکه بیشتر مراجعات به دادگستری ها به علت مشکلات اقتصادی، املاک، خودرو و مانند اینهاست.
فیض اللهی گفت: در دادگستری شهرستان اهر نیز به رغم حجم پرونده ها، خوشبختانه همکاران با پاک دستی در موعد مقرر به پرونده ها رسیدگی می کنند.
حجت الاسلام و المسلمین جواد حاجی زاده امام جمعه شهرستان اهر نیز در این مراسم بر حفظ استقلال قوه قضائیه و تلاش برای احقاق حق از سوی این مجموعه تأکید کرد.
فرماندار شهرستان اهر نیز در این مراسم گفت: تعاملی که بین مجموعه مدیریت شهرستان و در رأس آنها با امام جمعه، نیروهای امنیتی و انتظامی و دادگستری شهرستان اهر وجود دارد، بسیاری از مسایل و یا مشکلات در بخش های مختلف اجتماعی، اقتصادی و احیاناً امنیتی حل می شود.
ابوالفضل غنی زاده بر تلاش همه جانبه مجموعه دادگستری در حل مشکلات مردم بر اساس قوانین و دور از هرگونه مسایل حاشیه ای تأکید کرد.
در این مراسم از خدمات حجت الاسلام محمدعلی نظری رئیس سابق دادگستری شهرستان اهر تجلیل و عبدالله حمیدیان به عنوان رئیس جدید دادگستری شهرستان اهر معرفی شد.
انتهای پیام/
پنج هزار پرونده در محاکم تجدید نظر آذربایجان شرقی رسیدگی شد خبرگزاری ایرنا

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار